TikTok, alături de Instagram. Cât vom plăti pentru această platformă

22 ianuarie 2022 6:35   Tehnologie

La foarte puțin timp după ce Instagram a anunțat lansarea abonamentului lunar pentru susținerea creatorilor de conținut, TikTok transmite că s-a alăturat inițiativei. Serviciul explorează o funcție ce le-ar permite creatorilor de conținut să achite un procent din conținutul pe care aceștia îl distribuie pe aplicație.

TikTok a pregătit un fond de 200 de milioane de dolari pentru creatori

Abonamentele lunare pe platforma TikTok sunt testate în mod limitat, așa că este posibil să nu-i vedeți pe creatorii dumneavoastră preferați profitând de această opțiune. În schimb, platforma de entertainment nu a oferit prea mai multe detalii despre modul în care abonamentele vor funcționa.

 „Ne gândim mereu la noi modalități de a aduce valoare comunității noastre și de a îmbogăți experiența TikTok”, a transmis un oficial din partea lui Shou Zi Chew, CEO-ul platformei.

Ca și în cazul celor care folosesc Twitter, Twitch și YouTube, TikTok le va permite spectatorilor să trimită „tips” pentru creatorii de conținut ce sunt înscriși în programul Creator Next. De asemenea, utilizatorii vor putea achiziționa și trimite cadouri virtuale creatorilor de conținut, similar cu procesul prin care se fac în timpul transmisiunilor în direct.

Având în vedere celelalte opțiuni de monetizare și că platformele rivale au îmbrățișat abonamentele lunare, nu este deloc o surpriză că și TikTok urmează această cale. În 2020, TikTok a anunțat un fond de 200 de milioane de dolari pentru a sprijini creatorii de conținut.

Meta cheltuiește, de asemenea, foarte mult pentru plata influencerilor. Compania a transmis, anul trecut, că o va investi peste 1 miliard de dolari pentru plata creatorilor de conținut ce activează pe Facebook și Instagram, până la sfârșitul anului 2022, în speranța că îi va ține departe de concurenți. CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a declarat că compania nu va lua comision până în 2023. Abonamentele lunare de pe Instagram sunt disponibile, precum pe TikTok, într-un număr limitat, fiind doar câțiva creaturi de conținut ce au fost eligibili pentru teste, dar Meta a transmis că opțiunea va deveni disponibilă la scare largă, în faza de testare, în curând, conform informațiilor publicate de Engadget.

Puteți urmări știrile Click! și pe Google News

Mai multe