Dan Negru, secrete din culisele Kanal D. Ce repede s-a acomodat la noul job
„Regele audienţelor” în televiziune, Dan Negru, a început anul cu dreptul! A făcut o schimbare majoră de trust şi de la Antena 1 a ajuns la Kanal D, unde se zvoneşte că ar avea un salariu de 25.000 de euro pe lună. Prima emisiune pe care Negru o va prezenta la Kanal D este cel mai simplu şi în acelaşi timp spectaculos quiz show din istoria televiziunii! Click! are detalii exclusive de la Dan Negru despre acomodarea lui rapidă la Kanal D!
Click: Dan, după 22 de ani petrecuţi la Antena 1, cum te-ai acomodat la Kanal D, cât de repede?
Dan Negru: Despre acomodarea mea personală pot să spun că am schimbat doar birourile pentru că oamenii sunt aceiaşi. Producătorul, redactorii, echipa de producţie sunt cei cu care am lucrat adeseori. Pot să-ţi spun un detaliu, producătorul cu care lucrez la primul proiect e omul cu care am lucrat la TVR şi apoi e acelaşi cu care am făcut producţii şi la Antenă. Deci, ne cunoaştem de o viaţă. Am schimbat sigla aşa cum un jucător de fotbal schimbă tricoul echipei, dar sportul pe care-l practicăm e acelaşi şi pasiunea pentru meserie e la fel.
Îţi place sau ce îţi place cel mai mult acolo?
Îmi place că pot să-mi fac meseria, nimic nu e mai important decât asta. Invitat fiind la Teo, l-am adus în direct din spatele camerelor în faţa lor, pe Grigore, unul dintre cei mai buni cameramani din România cu care am făcut Ciao Darwin, unul dintre show-urile cu cea mai mare audienţă din istoria TV din România. Grigore e de ceva vreme cameraman la Kanal D. E doar un exemplu despre oameni. Spre pildă, cu Alina, omul de bază din echipa lui Teo, am povestit amintiri din vremea în care lucram verile pe litoral la producţii tv. Ne ştim încă de atunci. Lumea noastră e mică şi e confortabil să găseşti profesionişti la Pro, Kanal, Antena etc.
«Această emisiune-concurs este doar încălzirea»
Tu ai venit cu ideea de a prezenta la Kanal D cel mai spectaculos quiz show din istoria televiziunii mondiale?
Kanal D are o echipă de reserch extraordinară şi am găsit acolo oameni care cunosc piaţa de televiziune mondială foarte bine şi mai ales oameni care au relaţii internaţionale puternice. Totuşi, noi facem, ca ţară, televiziune doar de vreo 30 de ani, încă suntem lipsiţi de experienţă şi un trust internaţional cu experienţă pe piaţa mondială de TV e o garanţie în plus.
Ce aşteptări ai de la această nouă emisiune cu care practic îţi faci debutul la Kanal D?
Pentru anul ăsta pregătim mai multe proiecte. Acest prim quiz e încălzirea. Mi-a plăcut că e cel mai simplu de înţeles quiz din istorie, veţi vedea, dar m-a bucurat că e un proiect despre cultură generală, despre mintea oamenilor. Televiziunea din România duce lipsă de aşa ceva. Punem preţ pe toate talentele posibile, de la cântăreţi la bucătari, de la reality-uri până la oameni de afaceri, dar prea puţin vorbim despre concursurile unde poţi participa dacă ai un gram de cultură generală. Asta e marea miză pe care o punem la încercare. Să facem ceva ce încă nu există pe piaţa de TV de la noi. Quiz cu întrebări de cultură generală. Şi sper ca apoi să devenim un trend.
Puteţi urmări ştirile Click! şi pe Google News!