Audiențe surpriză de Anul Nou! Protevelionul câștigă războiul cu Antenele. Rețeta succesului
Românii care au petrecut Revelionul acasă, în fața televizoarelor, au avut parte de un show pe cinste difuzat de ProTv, cu multe surprize și chiar premiere. Cireașa de pe tort: momentul muzical al lui Neti Sandu, care a cântat în duet cu simpaticul Horia Brenciu. Prin urmare, era de așteptat ca audiența ProTv să explodeze, iar Antenele să piardă teren.
Audienţele Revelionului de la Pro TV au fost peste Revelionul lui Dan Negru de la Antena 1, scrie Pagina de Media.
Audinţe-surpriză în noaptea dintre ani! Pentru prima dată, Pro TV a depăşit Antena 1 şi Revelionul lui Dan Negru. De obicei, în noaptea de Revelion Antena 1 lăsa cu mult în urmă show-ul organizat de cei de la ProTv. Motivul? Aceștia au preferat ani la rând un "non-combat" şi au difuzat filme.
Rețeta de succes a ProTv de Revelion
Ce a avut Pro TV? Genericul: Protevelion, un spectacol cu vedetele postului şi cu invitaţi, prezentat de Pavel Bartoş şi de Raluka, cu dialoguri între prezentatori şi invitaţii care erau permanent în platou (cam ca la "gradenele" lui Negru), multă muzică populară şi de petrecere, puţin mister (nu măşti, ca la Negru, ci "umbre" pe un ecran), totul filmat ca un talent show. Emisiunea a fost realizată în platoul în care se filmează Românii au talent, SuperStar sau Vocea României.
Plus trupa Light Balance de la America's Got Talent. Şi foarte mult Pepsi, sponsorul programului. de asemenea, platoul a fost luminat în culorile renumitului brand.
Antena 1 a difuzat o emisune clasică, așa cum suntem de multă vreme obișnuiți
Ce a avut Antena 1? Clasicul Revelion al starurilor, cu măşti, un format despre care Dan Negru spunea că e ultima dată când îl mai face, cu Romică Ţociu, Cornel Palade, Selly şi momente inspirate din serialele la modă: concursuri Squid Game sau Casa del Papel.
De notat că programul lui Dan Negru a început la ora 22.00, ca de obicei, iar Protevelionul a pornit încă de la ora 20.00.
Topul audiențelor în noaptea de Revelion
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Protevelion. În acelaşi timp, la Revelionul Starurilor cu Dan Negru se uitau aproape 1,9 milioane de români.
A fost aproape egalitate între Kanal D şi Revelionul de la România TV. Locul al treilea pentru Kanal D, cu aproape 700.000 de români şi, la foarte mică distanţă, de 14.000 de telespectatori, poziţia a patra pentru România TV. Restul canalelor au fost mult în urmă. TVR 1, de exemplu, a fost aproape la jumătate ca audienţă de România TV.
URBAN. La oraşe, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Protevelion, în timp de aproape 900.000 erau cu ochii pe Dan Negru. România TV a fost la oraşe pe locul al treilea, şi înaintea Kanal D, nu numai a postului public TVR 1.
COMERCIAL. Revelionul de pe Pro TV a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, atât pe cel clasic (18-49 de ani), cât şi pe noul comercial (21-54 de ani ABCD Naţional). Pe publicul comercial, practic au contat doar două revelioane: Pro TV şi Antena 1.
De exemplu, pe publicul tânăr, 18-49 de ani, audienţe Revelionului cu Negru (locul al doilea) a fost de peste patru ori mai mare decât locurile trei-patru, ocupate (la foarte mică distanţă unul de altul) de Kanal D şi România TV.