Dan Negru începe „The Floor”! Ce ar fi făcut dacă nu intra în televiziune?! „Mă gândesc pentru următoarea viață…”
După mai bine de un an de de când a achiziţionat formatul „The Floor”, Kanal D lansează, în această toamnă, mult-așteptatul show, avându-l ca prezentator pe Dan Negru. Vedeta Kanal D mai este amfitrionul a altor două show-uri de cultură generală: „Tu urmezi!” și „Jocul Cuvintelor”.
Dan Negru (53 de ani) se pregătește să dea lovitura, toamna aceasta, cu show-ul „The Floor”, un concurs de cultură generală cu 49 de participanți în același platou TV.
Negru ne-a dezvăluit ultimele noutăți privind super-show-ul toamnei, de la Kanal D, într-un interviu pentru Click!
„Fiecare dintre cele trei show-uri are farmecul lui, fiecare oferă altceva”
Click!: Dan Negru, începe „The Floor”! Ce așteptări ai de la acest nou și spectaculos quiz-show pe care-l prezinți, al treilea la Kanal D. Le va întrece pe toate?
Dan Negru: Fiecare dintre cele trei show-uri are farmecul lui, fiecare oferă altceva. Și cel mai important e că fiecare e original. „Jocul cuvintelor” este cel mai simplu și accesibil quiz; „Tu urmezi!” este mai complex, e un game show, cu mai multă presiune, mai ales la final, când trebuie să gândești „altfel”, să îți stăpânești foarte bine mintea. Iar „The Floor” va suprinde prin simplitatea jocului și prin diversitatea domeniilor.
Am crezut întotdeauna că originalitatea face diferența mai ales pe o piață TV cum e cea de la noi unde copy-paste o e normalitate. „The Floor” va fi inedit prin originalitate. Așa cum e „Jocul Cuvintelor”sau „Tu urmezi!”
Altfel, Blaga avea dreptate, „Cu penele altuia te poți împodobi, dar nu poți să zbori”. Ar trebui să fie sloganul televiziunilor românești.
Click!: Cum va fi show-ul pentru concurenți? E dificil?
Dan Negru: Am refuzat mereu să prezint show-uri complicate, greu de explicat. „The Floor” este extrem de simplu, accesibil, dar face cel mai important lucru: îl implică pe cel de acasă să fie cu mintea în platoul de TV. Secretul succesului e simplitatea.
Click!: Mai avea nevoie publicul telespectator de încă un quiz-show? Cum îți explici apetența publicului român pentru acest gen de emisiune?
„Suntem doar la începutul epocii quiz la TV, în România”
Dan Negru: Noi nu avem quiz la TV, le numeri pe degetele de la o mână. Americanii au pe o singură televiziune 3-4 astfel de emisiuni pe sezon, francezii la fel. Noi nu le cerem oamenilor să gândească.
Suntem doar la începutul epocii quiz la TV în România și mă bucur ca cei de la Kanal au avut flerul de a lua acest drum, prea puțin bătătorit la noi.
Click!: Am văzut, concurenții au emoții, tu mai ai emoții înainte de debutul unei altfel de producții?
Dan Negru: Întotdeauna! Când nu mai ai emoții, în orice meserie creativă, e vremea să te lași.
Click!: Cum te descurci cu timpul, cel din afara orelor petrecute pe platouri?
Dan Negru: Încerc să-mi gestionez timpul și nu mă plâng niciodată de lipsa lui. Dumnezeu ne-a dat timp destul, dar nu știm noi să-l valorificăm.
Click!: Dacă nu ai fi făcut televiziune, ce ai fi făcut?
Dan Negru: O să mă gândesc la asta pentru următoarea viață.
49 de concurenți și un robot-asistent la „The Floor”, super show-ul toamnei, difuzat la Kanal D!
Toamna aceasta, Dan Negru invită telespectatorii să „iasă din pătrățica lor” și să se bucure de super show-ul „The Floor”, un nou format de concurs inedit și interactiv, ce îmbină cunoștințele generale cu tehnologia de ultimă oră, ce urmează a fi difuzat la Kanal D.
Show-ul beneficiază de un platou spectaculos, o podea LED uriașă, împărțită în careuri, ce găzduiește 49 de concurenți cu domeniul ales de fiecare dintre ei, urmând ca aceştia să se dueleze în cunoștințe dintre cele mai diverse pentru premiul cel mare, de 50.000 de lei.
La fiecare patru ediţii, seria completă a unui joc, un mare câştigator intră în posesia premiului de 50.000 de lei
Premiul pus la bătaie în fiecare ediție este de 5 000 lei, iar la finalul unui joc complet, desfășurat pe parcursul a patru ediții, un concurent va câștiga premiul cel mare în valoare de 50.000.
„The Floor" nu este doar un simplu concurs, ci o experiență de divertisment completă, care aduce împreună elemente de competiție, învățare și distracție.
Fiecare episod va ține telespectatorii cu sufletul la gură, oferindu-le oportunitatea de a învăța lucruri noi într-o manieră distractivă, în timp ce își aleg favoriții și îi încurajează de acasă.
Un concurent selectat aleatoriu de pe „The Floor” deschide jocul alegându-l pe unul dintre adversarii vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoștințelor, în categoria adversarului. Concurentul selectat random și oponentul său merg la pupitrul prezentatorului și acolo are loc duelul cunoștințelor, în contratimp. Practic, competiția se va desfășura unu la unu.
Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte la expirarea timpului de joc câștigă runda. Acesta preia careul învinsului și alege mai departe pe unul dintre concurenții vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Jocul continuă astfel timp de patru ediții, până când un concurent cucerește întreaga podea devenind astfel câștigătorul celor 50.000 de lei.
Format remarcabil, purtând semnătura lui John de Mol, creatorul „The Voice" și „ Big Brother", „The Floor" este atractiv și prin tehnologia pe care a implicat-o realizarea sa, podeaua LED gigantică, ce va deveni un personaj în sine, camera de filmare robotică, precum și robotul-asistent, care îl însoțește pe Dan Negru pe parcursul emisiunii.