Medeea Marinescu dă de pământ cu TAROM! Ce a înfuriat-o atât de tare pe actriță

11 aprilie 2023 11:54   Vedete românești

Medeea Marinescu își spune nemulțumirea referitor la serviciile care lasă de dorit ale companiei aeriene TAROM. Click! îți spune de la ce a pornit supărarea și ce a deranjat-o atât de tare pe actriță, în urma unui zbor Cluj – București.

Întârzierile zborurilor au devenit, din păcate, o normalitate, astfel că tot mai multe persoane ajung să se plângă de serviciile oferite de companiile aeriene. În această situație se află și Medeea Marinescu, care a fost deranjată de faptul că zborul TAROM la care avea și ea bilet a decolat de pe aeroportul din Cluj după două ore de întârziere. Mai mult decât atât, aeronava a făcut o escală neprevăzută, iar pasagerii nu au fost anunțați despre aceste schimbări.

Medeea Marinescu: „Mi se pare o lipsa profundă de responsabilitate și de respect”

În cadrul unei emisiuni televizate, Medeea Marinescu și-a spus nemulțumirea în urma ultimului zbor cu TAROM. Actrița a evidențiat faptul că există tot mai multe întârzieri ale companiei aeriene, iar lipsa comunicării i se pare o mare lipsă de respect și responsabilitate.

„Avionul trebuia să decoleze la 19:40. La ora 22:00 abia am fost îmbarcați. Problema este alta: că TAROM are din ce în ce mai multe întârzieri. Să nu fim anunțați cât va întârzia zborul și unde vom merge mai întâi, nu mi s-a mai întâmplat și mi se pare o lipsa profundă de responsabilitate și de respect”, a explicat Medeea Marinescu, potrivit Antena 3 CNN.

„141 de pasageri am urcat la Cluj, dintre care câțiva, 70, au coborât la Baia Mare și alți cinci au urcat de acolo. Au fost comasate două curse, nimeni fiind anunțat de acest lucru. Ceea ce mi se pare inadmisibil”, a mai completat Medeea, potrivit aceleiași surse.

Cred că TAROM trebuie să dea niște explicații și cineva să plătească pentru aceste întârzieri nejustificate și această lipsa de respect crasă față de cei care folosesc TAROM”, a mai spus artista, tot pentru Antena 3 CNN.

Medeea Marinescu, mesaj tranșant pe pagina de Facebook

Medeea Marinescu este de părere că în urma unei astfel de atitudini din partea companiei TAROM, cineva trebuie să ofere o explicație și să plătească pentru nemulțumirea celor care folosesc această companie aeriană.

În urma dezamăgirii de care nu doar ea a avut parte, ci și ceilalți pasageri, actrița a lăsat un mesaj tranșant pe pagina sa de Facebook.

„TAROM!!!! O mizerie ce ați făcut în această seară!!!

Să ne țineți prizonieri într-o sală de așteptare, anunțând că aveți întârziere o oră ( hahaha, mințind cu nerușinare, dar sunt deja obișnuită, e o practică la voi chestia asta), ne îmbarcați după două ore și jumătate de la Cluj și când, în sfârșit ne gândim că vom ajunge la București, ne anunțați ÎN AVION că trecem și pe la Baia Mare, unde vom stă cam douzaci de minute( sunt aici acum, o să măsor și minutele astea!)

CUM VĂ PERMITEȚI SĂ VA BATEȚI JOC DE NOI?? Nu ați anunțat nimic( pardon, pasagerul inocent de lângă mine îmi spune că “la lounge” i-au anunțat că merg în excursie la Baia Mare, însă pe noi, amărâții care n-am apucat un loc în față, la “ lounge”, nu ne-a anunțat nimeni, nu am avut de unde să ne cumpărăm o apă, pentru că micul băruleț s-a închis la ora 19).

Așadar, sper să ajung după miezul nopții în Bucurestisi voi face o plângere oficială.

Sper să fiți trași la răspundere. Domnule Sorin Grindeanu, ce facem cu Tarom? Cum rezolvăm gravele probleme? Sau nu contează, merge și așa. Că oricum n-ai altă companie cu care să poți zbura de la Cluj la București. Sau de la Timișoara , sau Iași…

Să va fie rușine!", a scris Medeea Marinescu, pe Facebook. 

Mai multe