Mai puţină sare în alimentaţie te scapă de durerile de cap

Mai puţină sare în alimentaţie te scapă de durerile de cap

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Important este să scădem cantitatea de sare cu 3 grame, echivalentul unei linguriţe. Experţii susţin că mai puţină sare ar reduce durerile de cap, mai ales că se îmbunătăţeşte tensiunea arterială şi pulsul.

Situaţia este vabilă şi în cazul persoanelor care au tensiunea arterială în limitele normale.

La cercetare au participat aproape 400 de persoane care consumau fie prea puţine fructe şi legume, fie o cantite prea mică de lactate.

Pe toată perioada studiului, ele au redus mai întâi cu 9% cantitatea de sare pe care o consuma zilnic, apoi cu 6 grame, ca spre finalul cercetării să consume aproape 3 grame pe zi.

După ce au analizat starea de sănătate a participanţilor, cercetătorii au ajuns la concluzia că reducerea cu jumătate a cantităţii de sare consumată zilnic poate scădea riscul de apariţie a durerilor de cap cu 31%.

,,Descoperirea este mai mult decât benefică, mai ales pentru persoanele care au frecvent astfel de neplăceri. Este ştiut că migrenele au legătură cu tensiunea arterială, respectiv pulsul. Iar dacă acestea se îmbunătăţesc, atunci şi durerile de cap se vor rări”, a afirmat Lawrence Appel, cercetător în cadrul Universităţii John Hopkins, SUA.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image