Haos pe aeroporturi! Dan Bitman, blocat în avion! „Tot așteptam să ne aducă o scară”

Din nou, probleme majore cu cursele ariene! Dan Bittman a răbufnit și el după un zbor interminabil, cu probleme în lanț, la bordul unei curse operate de Tarom, pe ruta Cluj-București. Cu doar o zi în urmă, artistele Sanda Ladoși și Maria Dragomiroiu au stat 24 de ore blocate pe un aeroport în Nürnberg .

Cum a rămas Dan Bittman blocat în avion

E haos pe aeroporturi în această perioadă a concediilor! Zborurile fie ele de linie, fie low-cost, întâmpină mari probleme, de la întârzieri interminabile până la anulări cauzate de defecțiuni tehnice intervenite la bordul aeronavelor.

Pasagerii sunt cu nervii întinși la maxim și ajung să fie ținuți cu orele în avioane sau abandonați cu zilele prin aeroporturile din întreaga lume, vacanțele lor transformându-se într-un coșmar.

De un incident de acest fel a avut parte și solistul trupei Holograf, Dan Bittman, miercuri seară. Artistul a avut bilet pe o cursă internă Cluj-București, operată de Tarom și a întâmpinat probleme în lanț.

Cursa a avut întârziere de o oră și jumătate, iar la aterizare, pasagerii au fost ținuți blocați, claie peste grămadă, minute în șir până și-au pierdut răbdarea în aeronavă, pe motiv că nu se găsea o scară pe care să se coboare.

Bittman a răbufnit, nervos, pe rețelele de socializare, unde a și postat o poză cu îmbulzeala oamenilor, ținuți captivi în aeronavă mai mult timp decât era prevăzut.

După ce că au întârziat o oră pe ruta Cluj-București, acum cau o sca ca să ne dea jos din avion. Felicitări Taron. Am scris voit cu N”, a postat solistul exasperat, în urma momentelor interminabile de așteptare în interiorul aeronavei.

banner sanda ladosi maria dragomiroiu png

Dragomiroiu și Ladoși, ținute 24 de ore pe aeroport în  Nürnberg.

Acest incident vine la doar o zi după ce solistele Maria Dragomiroiu și Sanda Ladoși au trăit un adevărat coșmar la întoarcerea cu o cursă low-cost Wizz Air, de la Nürnberg.

La îmbarcare, artistele au aflat împreună cu ceilalți 148 de pasageri ai cursei că li s-a anulat zborul din motive tehnice și au rămas blocate nu mai puțin de 24 de ore în Nurnberg.

A doua zi au revenit cu noaptea-n cap la aeroport, fiind întoarse din drum din cauza acelorași probleme tehnice, pentru a doua oară. Până la urmă, de abia spre seară, aeronava a fost reparată, iar artistele au ajuns în sfârșit cu bine acasă.

Bine că am ajuns cu bine. Noi nu am mers la hotel, ne-am dus la cei care ne-au invitat să dormim. Înțeleg că la ceilalți pasageri le-au asigurat hotelul. Asociația de acolo de la festival, cei care ne-au invitat, ei pot să ceară despăgubiri pentru că ei ne-au cumpărat biletele.

Am ajuns după 24 de ore, dacă puteți să vă închipuiți! Atât ne-au ținut și nimeni nu știe să-ți dea o informație măcar! E o sfidare la adresa pasagerului, compania s-a întins prea mult. Ne-a adus de dimineață, la ora 6 la aeroport. Am plecat cu același avion pe care l-au reparat. Ne-au urcat din nou în el, au adus echipă de la Budapesta să-l repare.

Până la urmă, pilotul și cu un mecanic neamț au rezolvat problema. E bătaie de joc! Toate zborurile de la compania asta au avut azi întârziere”, a declarat, Bebe Mihu, impresarul și soțul Mariei Dragomiroiu, revoltat, pentru Click!

Click spune!

Poți cere dacă ți s-a anulat zborul!

Nu este primul incident cu o aeronavă Tarom. Zilele trecute, o altă aeronavă aparținând aceleiași companii a suferit o defecțiune la bord, iar pasagerii au fost ținuți circa 3 ore la bord fără aer condiționat.

E important ca pasagerii să știe că, în cazul în care zborul are o întârziere semnificativă sau este anulat, aceștia pot cere reprogramarea cursei și despăgubiri din partea companiei aeriene.

În funcție de distanța rutei zborului, se poate acorda o despăgubire care poate ajunge și până la 600 de euro.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa  pont@click.ro!

submarin francez
Banner lidia buble
banner ilinca vandici png
banner andreea esca png
corina danila jpg jpeg
banner irinel columbeanu png
britney spears sam asghari getty  jpg
sofia vergara costum baie verde instagram jpg