Detaliul din casa ta care le arată oamenilor că ești sărac. Mulți români se află în situația asta
Oricât de bine ai câștiga lună de lună, tot te afectează scumpirile, iar problemele financiare, pe care mulți români le întâmpină în ultimii ani, îi determină să aibă grijă pe ce aruncă banii, pentru a putea face față cheltuielilor crescute. Din nefericire, în zilele noastre, numeroși oameni din întreaga lume se află cu un picior în groapa sărăciei, și, potrivit unui studiu, românii sunt acum în aceeași situație.
Sărăcia a bătut în ultimii ani la ușile multor români, care încep să taie de pe listă cumpărăturile neesențiale pentru a face face față crizei costului vieții, facturilor tot mai scumpe, mâncarea piperată la preț și, în general, costurilor crescute pentru orice achiziție sau activitate.
Detaliul care le arată oamenilor că ești sărac
De exemplu, cei ce se descurcă greu cu banii pot fi observați foarte ușor după un detaliu banal. Aceștia se pot bucura cu ușurință chiar și de cele mai mici lucruri, profitând la maxim de electronicele și dispozitivele pe care le dețin deja, evitând să cumpere dispozitive noi până când au nevoie de ele, deoarece cele vechi s-au stricat. Așadar, dacă intri în casa cuiva și vezi că mașina de spălat, de exemplu, este ruginită, scoate zgomote groaznice și are tot felul de improvizații petice pe ici pe colo, nu este o persoană care are o situație materială excepțională. Este clar. Face tot posibilul pentru a încetini costul achiziționării de noi dispozitive, având în vedere situația.
Potrivit unui studiu, realizat de Reveal Marketing Research, foarte mulți români, în prezent, se află în această situație. Profită la maximum de dispozitivele pe care le dețin și cumpără altele noi doar atunci când nu au altă opțiune. Această situație se datorează unor probleme financiare care cântăresc foarte mult în bugetul nostru în această perioadă dificilă.
Sondajele arată că aproape 70% dintre români își achiziționează aparate electrocasnice noi atunci când cele vechi se strică, 31% declară că le cumpără atunci când descoperă promoții avantajoase, iar 17% deoarece își doresc dotarea casei cu tehnologii noi/ inovații.
„Principalele criterii în funcție de care consumatorii achiziționează electrocasnice au rămas aceleași ca în urmă cu 2 ani, românii fiind atenți în primul rând la preț (70%), la performanță (54%) – în special cei cu vârste între 44-55 ani (66%), și la consumul de energie (54%) – în special persoanele mature peste 55 ani (70%). Este important de semnalat amploarea pe care au căpătat-o promoțiile în contextul scumpirilor constante din ultima perioadă, acestea fiind menționate de 46% dintre români comparativ cu 21% în 2021”, arată studiul, realizat de Reveal Marketing Research.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!