10 lucruri schimbate la noul Logan

Ultima actualizare:

    Costă cu doar 190 € mai mult decât vechiul model şi, totuşi, noua versiune a Loganului românesc a ­trecut prin schimbări profunde.
Costă cu doar 190 € mai mult decât vechiul model şi, totuşi, noua versiune a Loganului românesc a ­trecut prin schimbări profunde.

Îmbrăcat în haine noi, sigur pe el şi cu un aer de adolescent care se pregăteşte pentru bal, aşa arată noul model Logan de la Dacia, disponibil deja în România începând cu 6.690 de euro. Click! vă prezintă cele zece dotări pe care le are noul Logan în plus faţă de modelele anterioare.

Costă cu doar 190 € mai mult decât vechiul model şi, totuşi, noua versiune a Loganului românesc a ­trecut prin schimbări profunde. Are o nouă faţă, un nou motor, mai multă eleganţă, rafinament şi un plus de siguranţă.

Principalul motiv pentru care ar trebui să cumperi o asemenea maşină e acela că Logan a devenit mai sigur, în primul rând, pentru pasa­geri. Sistemele ABS, ASR şi ESP, care dotea­ză toate ma­şinile serioase din lume, vin pe Logan încă din varianta standard (Acces).

Tot din varianta standard sunt accesibile şi cele două airbaguri laterale faţă, lucru nemaiîntâlnit până acum la vreun model Dacia. În echiparea de bază se regă­sesc şi spaţiile generoase care au fost „săpate" de inginerii de la Dacia în tot interiorul maşinii: buzunarele uşilor permit acum depozitarea stic­­lelor, a fost creat spaţiu pentru scrumieră, loc mărit pentru genunchi, torpedou mai mare şi spaţiu de depozitare pe bord. În variantele de echi­pare Ambiance şi Laureate, Loganul pare o maşină din alt film, fiindcă, pe lângă aceste dotări, mai are geamuri electrice faţă, ­închidere centralizată cu comandă pe cheie, motor turbo de 0.9 litri pe benzină, contururi cro­mate la interior, radio-CD, sistem de navigaţie, pi­lot automat, computer de bord şi, de ce nu, tapiţerie din piele, la 600 €.

Da­că ar fi să te nemulţumească ceva, atunci ar putea fi măcar unul din defectele pe care Click! le-a remarcat cu ocazia recentului test-drive la care a participat: comanda de deschidere a geamurilor a fost păstrată pe consola centrală (acţionarea lor e dificilă), ESP-ul nu poate fi decuplat, lipsa mânerului de pe portbagaj face deschiderea acestuia mai grea.

simeon stalpnicul png

Iată ce s-a modificat

1.ABS, REF, ASR, ESP (Marele câştig al Loganului este ESP-ul, care permite noului model să ia curbe bruşte fără pericolul de a derapa. Sistemul de prevenire a patinării roţilor (ASR) asigură o aderenţă sporită)

2.Airbaguri laterale faţă (Noile echipamente fac din Logan o maşină mai sigură pentru ocupanţii ei, în caz de coliziune. Noul Logan vine echipat şi cu airbag pentru şofer şi pentru pasager)

3.Tablier în spatele motorului pentru absorbirea zgomotului (Datorită acestui accesoriu, maşina a devenit mult mai silenţioasă, chiar şi la viteze de peste 130 km/h)

4.Sistem Radio-CD cu MP3, port USB şi sistem de navigaţie Media Nav (Sistem de navigaţie integrat şi radio cu conexiune Bluetooth şi audio streming, disponibil în varianta Laureate, cu un cost suplimentar de 300 de euro. Sistemul Radio-CD se găseşte în variantele Ambiance şi Laureate)

5. Motor 0.9 TCe (motor cu propulsor, pe benzină, disponibil în variantele Ambiance şi Laureate, trei cilibri de 898 cmc, cu emisii de doar 122 g/km. Noul motor e mai silenţios şi mai energic decât fostul motor de 1.6 cu aspiraţie)

6.Scaune mărite şi tapiţerie moale (Scaunele din faţă au un design nou, tapiţerie schimbată - există şi varianta din piele, la costul de 600 de euro, în varianta Laureate - sub care a fost fixat un burete care oferă un plus de confort în timpul condusului)

7.Închidere centralizată cu comandă pe cheie (în versiunile Ambiance şi Laureate)

8.Banchetă spate fracţionabilă (Opţiunea detaşabilă 1/3, 2/3 e accesibilă în variantele Ambiance şi Laureate. Spătarul e reglabil fracţionat)

9.Elegant, design atrăgător (Partea frontală a câştigat în expresivitate datorită noului design al blocurilor optice şi formei noi a grilei radiatorului)

10.Spaţii depozitare mărite cu 16,6 litri (Interiorul a câştigat câţiva centimetri, ceea ce face ca spaţiul pentru genunchi să fie suficient. Buzunarele uşilor sunt generoase, iar pe bord a apărut încă un spaţiu de depozitare)

Noile Sandero şi Sandero Stepway, incredibil de silenţioase

Evoluţia lor nu e la fel de spectaculoasă ca la fratele lor mai mare, Logan, însă cele două modele Sandero au un plus la capitolele confort, silenţiozitate şi preţ.

Motorul Tce 90 care echipează şi noua Sandero i se potriveşte perfect, asigurându-i un consum mediu de 5,5 l/100 km şi emisii de doar 122 g/km. Cu Sandero Stepway, cei de la Dacia „au cam sărit calul", conferindu-i o gardă la sol de 20 cm, mai mare chiar decât a multor SUV-uri. Sandero Stepway are două noi motorizări, Tce 90 pe benzină şi dCi 90 pe motorină.

Cel mai mare câştig al celor două modele e însă reducerea considerabilă a zgomotului resimţit la interior, dar şi al motorului. Noul Sandero costă de la 6.990 € (Acces pe benzină) la 11.500 € (Laureate pe motorină). Sandero Stepway, cu motorul 0.9 TCe 90, se vinde cu 10.800 €, iar varianta Diesel, cu motor 1.5 90 CP, costă 12.200 €.

Preţuri în funcţie  de echipareAcces (standard)3 1.2 16V 75 CP: 6.690 €Ambiance3 1.2 16V 75CP: 7.600 €3 1.2 16V 75CP GPL: 8.300 €3 0.9 Tce 90CP: 8.700 €3 1.5 dCi 75CP: 9.500 €Laureate3 1.2 16V 75CP: 8.700 €3 1.2 16V 75CP GPL: 8.400 €3 0.9 Tce 90CP: 9.800 €3 1.5 dCi 75CP: 10.600 €3 1.5 dCi 90CP: 11.200 €

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Harry serios, Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
cna consiliul national al audiovizualului Foto Facebook jpg
masina electrica
image
actualitate.net
image
actualitate.net