Adevărul despre postul intermitent! Cum ne detoxifiem corect organismul?

#Exclusiv Click!

Postul intermitent este tot mai popular și deseori este promovat intens de cei care l-au ținut, susținând că are numeroase beneficii. Mai mult, există chiar și studii care susțin potențialele beneficii ale acestuia însă nu toți specialiștii sunt de acord. Cori Grămescu este unul dintre nutriționiștii care demontează mitul postului intermitent și spune adevărul despre acest obicei alimentar. Iată cum ne detoxifiem organismul!

Ce ne poți spune despre postul intermitent și cum se face o detoxifiere corectă a corpului?
Ce ne poți spune despre postul intermitent și cum se face o detoxifiere corectă a corpului?

Ce ne poți spune despre postul intermitent și cum se face o detoxifiere corectă a organismului?

Postul intermitent este o denumire fancy pentru obiceiul de a sări în mod constant o masă. În general, tinde să îi împingă pe cei care încearcă să urmeze un astfel de plan de mese către a mânca prea multă mâncare la o masă sau obiceiul de a consuma multe dulciuri într-un interval scurt de timp, în așa-zisa "fereastră de hrănire". În sine, postul intermitent nu are niște beneficii notabile pentru sănătate, mai ales dacă este urmat în formula aceasta dezechilibrată. Indiferent de numărul de mese, corpul nostru și felul în care arătăm depinde în mod primar de aportul caloric total ingerat pe perioade lungi de timp și secundar de aportul total de proteine pe care îl avem în meniul zilnic. Toate celelalte manipulări de dietă - ca mâncăm 1, 2 sau 6 mese pe zi - au o importanță nesemnificativă în raport cu cele 2 direcții principale.

cori gramescu jpg

După ce ne asigurăm că mâncăm suficiente calorii și destule proteine, în alegerea unei diete este important să ținem cont de calitatea ingredientelor folosite - să mâncăm natural, neprocesat sau minim procesat, să gătim acasă cât mai mult - și abia apoi stabilim de câte mese avem nevoie. Unii oameni se descurcă cu 2 mese principale și un snack, alții se simt bine cu 3 mese principale și 1-2 snacks. Nu există o singură cale de urmat și în realitate singurul lucru care contează pe termen lung este să reușim să ne ținem de un meniu sănătos și echilibrat, aliniat cu obiectivele noastre de fitness, greutate și stare de bine.

Corpul uman se detoxifică singur în fiecare secundă a vieții noastre. Dacă nu o face bine, ne îmbolnăvim sau murim; este unul dintre procesele fundamentale ale corpului uman și nu îl putem influența semnificativ bând 1-3 zile sucuri cu gust îndoielnic în sticluțe de plastic. Putem susține procesele naturale de detoxifiere ale corpului prin alegeri alimentare și de stil de viață constante și corecte - să mâncăm legume și fructe diferite în fiecare zi, în cantitate care să ne acopere necesarul de fibre. Să bem apă, cel puțin 2 l pe zi, chiar 2.5 dacă avem peste 80 de kg. Să nu mâncăm alimente ultra-procesate, prăjite sau foarte dulci ori aditivate. Să ne eliberăm de obezitate. Să nu bem alcool și să nu fumăm. Să facem mișcare zilnic, să dormim suficient zi de zi.

image
image
image
image
image
image
Dinu Săraru Fopto Mediafax Toni Salabasev jpeg
pacific insula istock jpg
sofer pexels jpg
Dinu Sararu lansare carte Adela Marculescu jpg
bataie publica1 jpg
oameni mormant navalnii jpg
primele femei agent de circulatie din romania colaj facebook jpg
2 croissant jpg jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net