Ce se întâmplă cu zborurile Wizz Air: „Ne cerem scuze”

9 iunie 2025 12:37   Actualitate
Ultima actualizare:

Românii care urmează să plece într-o călătorie cu avionul și au primit un e-mail din partea companiei aeriene Wizz Air în care li se comunică că următorul lor zbor este întârziat nu trebuie să își facă griji. Aceste notificări ar fi fost trimise dintr-o eroare, iar zborul lor mai mult ca sigur va decola la timp.

Content image

Nenumărați români pleacă în vacanță în această perioadă, iar atunci când vine vorba despre călătorii cu avionul, compania Wizz Air este una dintre cele mai populare printre turiștii din țara noastră.

Însă, dacă vă numărați printre cei care au primit un e-mail în care sunteți anunțați că următorul vostru zbor este întârziat, nu trebuie să vă faceți griji. Reprezentanții companiei aeriene au anunțat că notificările au fost trimise dintr-o eroare.

Mesajele au fost trimise din cauza unei probleme tehnice

„Suntem conștienți de o problemă tehnică în urma căreia unii pasageri Wizz Air au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare. Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air sau prin aplicația mobilă, pentru informații cât mai exacte și actualizate.

Ne cerem scuze pentru orice confuzie sau inconveniente pe care acest lucru le-ar fi putut cauza. Dacă aveți nelămuriri cu privire la planurile dumneavoastră de călătorie, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Wizz Air pentru asistență”, au comunicat reprezentanții companiei aeriene.

Ce trebuie să facă românii care au primit acest mesaj

Compania aeriană și-a cerut scuze pentru inconveniențele provocate de această eroare tehnică. De asemenea, cei care au primit acest mesaj sunt sfătuiți să verifice situația zborului lor direct pe site-ul Wizz Air.

În plus, cine are nelămuriri cu privire la planurile lor de călătorie pot contacta Serviciul Clienți Wizz Air, pentru mai multe detalii. Potrivit reprezentanților companiei, cele mai multe notificări de acest fel au fost trimise din eroare.

Mai multe