Ei sunt adevarații influenceri! Au milioane de vizualizări și sume astronomice în conturi
Tot mai des auzim de influenceri, însă puțină lume știe cine sunt cei ce dețin milioane de vizualizări și multă apreciere din partea fanilor. Iată topul celor mai iubiți creatori de conținut din mediul online.
1. Jimmy Donaldson (Mr. Beast)
Cu un număr impresionant de urmăritori, 162 de milioane, Mr. Beast a devenit cunoscut în urma nebuniilor pe care le făcea și le publica în mediul online. Printre cele mai cunoscute se pot menționa atât cele 50 de ore în care a fost îngropat de viu, cât și faptul că a încercat să stea înfometat timp de 30 de zile.
Acesta a creat un concept inedit de restaurant, potrivit căruia oamenii comandă online un MrBeast Burger, iar un restaurant afiliat cu personal suplimentar pregătește comanda pentru livrare. Astăzi, Jimmy Donaldson se poate considera un influencer cu acte în regulă!
Vezi și: Suma nebănuită câștigată de Oana Roman ca influencer
2. Alexandra Cooper
Alexandra Cooper și-a început în 2018 podcast-ul „Call Her Daddy”, împreună cu fosta ei colega de cameră, Sofia Franklyn. Acesta conținea atât sfaturi, cât și povești, în mare parte despre sex.
După ce s-a despărțit de prietena sa, în 2020, Cooper a semnat un contract de 60 de milioane de dolari pentru a aduce podcastul pe Spotify. În prezent, acesta este clasat pe Spotify, pe locul 1 pentru femei, la nivel global.
3. Elliot Tebele (FuckJerry)
Ne amintim cu siguranță că, acum ceva timp, cel mai distractiv conținut de pe internet era reprezentat de fotografiile cu subtitrări amuzante. Producătorul original de meme, numit FuckJerry, condus de Elliot Tebele, a reușit să atragă publicul de-a lunglui timpului, iar jocul său ,,What Do You Meme'' este în prezent al 17-lea cel mai popular joc de societate de la Amazon.
Citește și: Două influencere celebre, acuzate de crimă! Au plănuit, cu sânge rece, asasinarea unor tineri
4. Emma Chamberlain
Emma Chamberlain, cu un număr total de urmăritori de 27,6 milioane, a devenit cunoscută și apreciată pentru inteligența și umorul său. Aceasta este fondatoarea unei marci premium de cafea și ceai, bucurându-se de vânzări impresionante.
5. Huda Kattan
Huda Kattan a fost frecvent hărțuită pentru etnia ei, iar de la vârsta de 12 ani a început să poarte machiaj din ce în ce mai strident, pentru a fi acceptată mai ușor în societate.
Aceasta și-a început blogul de frumusețe în 2010, iar ulterior și-a înființat propria linie de cosmetice, Huda Beauty. Afacerea a început cu prin vânzarea genelor false și s-a extins, ajutând-o pe Kattan să atingă suma de 400 de milioane de dolari.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!