S-a aflat marele secret de la Lidl, Mega Image, Kaufland și Carrefour. De ce nu au geamuri supermarketurile

7 iulie 2023 15:41   Fapt divers

Marele secret de la Lidl, Mega Image, Kaufland și Carrefour. O mare parte din timp ni-l petrecem în supermarket, pentru a face cumpărăturile de care avem nevoie. Indiferent dacă mergem săptămânal sau doar în weekend, observăm că destul de multe minute le pierdem uitându-ne pe rafturile din magazin. Aici intervine o curiozitate pe care mulți o au, și anume care-i motivul pentru care nu există ferestre pe culoarele supermarketurilor?

Din rândurile de mai jos veți afla motivul pentru care lipsesc ferestrele din supermarketuri. Trebuie menționat faptul că lipsa vitrinelor din magazine, supermarketuri, bazaruri sau magazine electrocasnice sse datorează unei strategii de marketing.

Lipsa ferestrelor din magazin și strategia de marketing folosită

Lanțurile de supermarketuri reprezintă unități în care oamenii vin să cheltuiască sume consistente de bani. Scopul managerilor este acela de a crește veniturile, astfel că apelează la diverse trucuri.

Lipsa vitrinelor din magazine are la bază o decizie psihologică, astfel că îi motivează pe clienți să rămână cât mai mult timp acolo. Mai mult decât atât, scopul este acela de a crea o „senzație de suspendare a timpului”, unde clienții nu trebuie să fie supuși unor „stimuli extremi”, care să-i facă să realizeze că a venit timpul să termine de făcut cumpărături și să se îndrepte către casa de marcat.

Drept exemplu, prin lipsa acestor stimuli externi, cumpărătorii nu pot observa dacă vremea de afară s-a schimbat, sau a început să se întunece, conștientizând astfel că au petrecut prea mult timp la cumpărături.

Alte trucuri folosite de experții în marketing

Lipsa vitrinelor din sticlă nu este singura strategie. Probabil majoritatea dintre noi am observat faptul că podelelor supermarketurilor sunt din gresie. Căruciorul folosit de clienți este destul de zgomotos și deranjant, mai ales când este plimbat pe gresie, astfel că ei sunt nevoiți să îl încetinească, ajungând astfel să observe mai multe produse pe care, eventual, se pot gândi să le cumpere.

Mai multe