Pățania unei românce după ce a închiriat o locuință pe Airbnb! De ce a rămas fără cazare și fără bani

21 octombrie 2024 16:50   Internațional
Ultima actualizare:

O turistă româncă a închiriat o casă prin Airbnb, în Spania. Femeia a avut parte, însă de o experiență neplăcută. După ce i-a atras atenția proprietarei cu privire la un aspect, a rămas fără locuință și fără bani, scrie adevărul.ro. „Mi-am exprimat în scris nemulțumirea față de gazdă, timp în care mi-a fost anulată rezervarea automat", explică turista. 

"Mi-a fost anulată rezervarea automat"

O femeie a povestit pe un grup de Facebook experiența neplăcută prin care a trecut, după ce a făcut o rezervare pentru vara viitoare de 15 zile în Malaga, pentru un grup de 9 persoane.„Bună seara, ne confruntăm cu o situație dificilă pe Airbnb și aș vrea să știu dacă mai sunt persoane care au întâmpinat astfel de probleme pentru că de o săptămână suntem disperați”, își începe Adriana relatarea.

„Înainte de a face rezervarea am vorbit cu gazda, care era o agenție ca să ne comunice distanța până la plajă. Din spusele lor erau 800 m. După efectuarea plăți s-a generat adresa exactă și am constatat ca până la plajă sunt aproximativ 3 km”, explică Adriana.

Atunci a contactat prin aplicație gazda să ceară lămuriri: „mi-am exprimat în scris nemulțumirea față de gazdă, timp în care mi-a fost anulată rezervarea automat, iar gazda și aplicația îmi spun ca eu am anulat rezervarea”.

"Din 2.334 de euro îmi spun că ni se va restitui 900 de euro"

Din 2.334 de euro îmi spun că ni se va restitui 900 de euro. Eu nu am anulat rezervarea! Sunt disperată de o săptămână, sun în ambele părți și mi se răspunde franc în față că astea sunt condițiile de anulare și ca eu am făcut anularea în aplicație”, a explicat ea.

Întrebată ce i s-a răspuns de către oficialii platformei Airbnb, Adriana a susținut: „Nu au vrut să ne ofere cazare, ei aplică direct politica lor de anulare une noi pierdem 60% din sumă. Asta e singura opțiune”.

Ce mai declară păgubita 

Păgubita spune că a sunat de zeci de ori la Airbnb și „nimeni nu ,,poate’’ să facă nimic pentru noi pentru ca apare anulată de mine și de gazdă”.

Adriana explică cum a intrat în meniul site-ului la rubrica „Află mai multe despre politica de anulare”. „Am citit un pas și am ieșit, automat s-a produs anulare, ultimul pas era un motiv scris de ce anulez rezervare. Eu doar am citit un pas și am ieșit fără să confirm anulare”, detaliază femeia.

Altă experiență neplăcută 

După o ședere de numai trei zile într-o vilă din Brașov, închiriată prin Airbnb, un român s-a trezit cu o surpriză pe cât de neașteptată, pe atât de neplăcută. El spune că a primit o notă de plată considerabilă pentru o stricăciune de care nu se face responsabil.

Potrivit acestuia, la o săptămână după ce s-a întors acasă, a fost informat că proprietara imobilului pe care l-a închiriat îi cere despăgubiri pentru că ar fi lăsat apa la duș să curgă încontinuu, motiv pentru care ușa de la baie s-ar fi umflat.

Bărbatul povestește, într-o postare pe Facebook, că a observat încă de la cazare că ușa respectivă era umflată și nu se închidea, dar nu a dat importanță acestui detaliu. El spune că proprietara nu a venit cu vreo factură sau cu vreo dovadă că el s-ar face responsabil de această daună.

Mai multe