Facebook se pregătește să-și lanseze propriul magazin. Gadgeturile de ultimă generație pe care le poți testa
Se pare că Meta vrea să facă mai mult decât să-și vândă căștile de realitate virtuală, ochelarii inteligenți, dispozitivele de chat video și alte produse ce pot fi folosite exclusiv doar în spațiul on-line. Compania dorește ca clienții să-și testeze produsele direct în magazin, pentru o mai bună promovare a produselor lor și pentru a experimenta potențialul Metaverse.
Meta a anunțat că își va lansa primul său magazin fizic pe data de 9 mai. Clădirea va avea un spațiu de 1.550 de metri pătrați și va fi situat în Burlingame, California, unde este amplasat și campusul rețelei sociale.
Meta s-a implicat în promovarea Metaverse și în crearea de hardware pe care îl pune la bătaie cu giganți din domeniul tehnologiei, precum Google și Apple, care operează și cu magazine fizice.
Citește și Facebook pregătește ochelarii AR. Apelurile video te vor transporta lângă persoana dragă
Cu toate acestea, produse precum căștile VR și ochelarii inteligenți nu au devenit încă mainstream. Prin urmare, Meta speră că, promovându-și produsele și lăsând oamenii să-și testeze tehnologiile de ultimă oră, vor aduce mai mulți utilizatori pe Metaverse.
„Odată ce oamenii experimentează tehnologia, pot câștiga o mai bună înțelegere a acesteia. Dacă ne-am făcut treaba bine, oamenii ar trebui să plece și să le spună prietenilor”, a afirmat Martin Gilliard, șeful Meta Store, în cadrul unui comunicat de presă.
Ce obiecte high-tech vor fi întâlnite în magazinele Meta
Magazinul este setat să prezinte produse precum perechea de ochelari inteligenți Meta realizați în colaborare cu Rayban , care permite utilizatorului să facă fotografii și videoclipuri de 30 de secunde.
În plus, vor permite clienților să testeze noul set VR al companiei, Quest 2, iar vizitatorii vor avea, de asemenea, șansa de a juca jocuri precum Beat Sabre, Real VR Fishing, Supernatural și Golf Plus, în timp ce un ecran LED curbat le va arăta celorlalți ce vede jucătorul în timp ce se află în realitatea virtuală.
Căștile și accesoriile din Quest 2 VR vor fi disponibile pentru achiziționare în magazinul fizic. Cu toate acestea, specificațiile Ray-Ban Stories sunt disponibile doar pentru testare, deoarece cumpărătorii trebuie să comande direct de pe pagina oficială a Rayban.
În anul 2017, Facebook a testat în direct căștile sale VR în magazinele Best Buy, dar nu a avut niciodată propriul magazin fizic. Cu toate acestea, posturile demonstrative au fost în cele din urmă oprite în SUA, invocând „schimbări sezoniere”.
Vezi și Facebook își lansează propria monedă. Ce e Zuck Bucks și ce poți face cu ea
Mai mulți giganți ai tehnologiei și-au lansat și magazinele fizice pentru a-și promova tehnologiile „futuriste”. În 2021, Google a avut primul magazin în New York pentru a-și vinde telefoanele Pixel și difuzoarele Nest. Între timp, Snap, proprietarul popularei aplicații de social media Snapchat, a lansat magazine pop-up temporare în New York și Los Angeles, pentru a-și promova ochelarii de soare cu înregistrare video, Spectacles.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!