Sony și planul prin care compania urmează să integreze reclame. Ce se va întâmpla cu jocurile de pe PS

22 aprilie 2022 7:12   Tehnologie

Viața noastră devine din ce în ce mai îmbibată în reclame. Vedem reclame când ne uităm la TV, când stăm pe YouTube, când ne savurăm cutia de popcorn, mai nou, pe Netflix și Disney Plus, iar acum, chiar și când ne jucăm.

Pentru cei mai mulți, existența reclamelor a devenit o parte din viață, iar pentru cei ce înțeleg importanța reclamelor se conformează cu aceste modificări, dar pentru mulți, reclamele devin un mod de viață.

Când ar urma să apară reclamele?

Așadar, Microsoft ar putea să nu fie singurul producător de console care speră să plaseze mai multe reclame în jocuri. Mai multe voci spun că Sony testează o inițiativă care ar vinde și ar plasa reclame în jocurile PlayStation free-to-play.

Vezi și Netflix aduce reclame în timpul serialelor și filmelor. Schimbarea de ultimă oră de pe platformă

Aceasta ar include bannere publicitare și alte reclame ce au în vedere problemele ecologice, dar și skinuri pentru caractere și obiecte de colecție similare.

Se pare că unele detalii sunt în flux. Sony nu este sigur dacă va lua o parte din veniturile din reclame, au susținut informatorii și, în schimb, ar putea cere studiourilor să plătească pentru aceste date. Totuși , creatorul PlayStation 5 este „strict” în privința verificării companiilor de tehnologie publicitară cu care lucrează și nu va permite colectarea de informații personale, cum ar fi adresele de e-mail.

Dacă este exactă, leak-ul prin care Sony urmează să lanseze un asemenea program publicitar PlayStation, ar urma să aibă loc până la sfârșitul anului 2022. 

Citește și Controllerul DualSense de pe PlayStation 5 are parte de actualizări. Cum să-l folosești direct de pe PC

Zvonul vine la doar o săptămână după ce se spunea că Microsoft plănuiește o strategie foarte similară. Obiectivul ar fi simplu: cu cât este mai ușor pentru dezvoltatori să plaseze reclame în joc, cu atât este mai probabil să lanseze jocuri free-to-play.

În timp ce acest lucru i-ar putea irita pe jucătorii care preferă să nu vadă reclame directe de produs, ar putea, de asemenea, ajuta companiile să lanseze jocuri free-to-play care nu se bazează la fel de mult pe skin-uri plătite, abonamente de sezon și alte tipuri de microtranzacții care au îmbibat piața jocurilor video în ultimul deceniu.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro

Mai multe