5 tendințe rentabile în dezvoltarea afacerilor, care să te ajute să inovezi și să ai succes

10 martie 2022 8:29   Advertoriale
Ultima actualizare:

În 2022, majoritatea companiilor și-au dat seama că digitalizarea este importantă în asigurarea continuității afacerii, iar branding-ul reprezintă o componentă esențială pentru succesul oricărei companii. În cele ce urmează vom prezenta 5 tendințe care i-ar putea ajuta pe antreprenori să-și ducă afacerea la un nivel superior în acest an.  

1. Oferă conținut online pentru afacerea ta

Există multe aspecte importante care pot arăta că afacerea ta are nevoie de un site web. În 2022, clienții vor vrea să intre online, să verifice ce le oferă firma, compania sau marca ta. Un site este ca o carte de vizită, ce oferă destinatarului informațiile necesare despre companie. Prin urmare, este important pentru succesul afacerii tale să ai un site de prezentare.

Îți sugerăm să apelezi la specialiști în creare site prezentare și creare site web profesional, care folosesc ultimele tehnologii din domeniu CSS3, HTML5, PHP, JavaScript, MySQL. În acest fel vei avea un site web profesional, care va reprezenta o modalitate excelentă de a construi credibilitatea mărcii. Acesta va veni cu garanții contractuale, precum: optimizare SEO, viteză de încărcare excelentă, corectitudine cod sursă.   

2. Marketingul este esențial pentru progresul companiei

În ziua de azi, tot mai multe companii preferă să caute oportunități excelente de a se dezvolta acolo unde le este mai ușor, decât acolo unde ar fi cel mai eficient și durabil. Succesul se obține prin optimizare. Creativitatea este un instrument de promovare folosit pentru producerea de conținut, iar mass-media este principalul canal de comunicare. În ultima perioadă, publicitatea pe rețelele sociale (de tip Facebook) a devenit din ce în ce mai importantă, dar și foarte competitivă. Pentru a face față, companiile ar trebui să se concentreze pe promovarea mărcii.

În 2022, specialiștii în marketing folosesc acest instrument la maximum – creativitatea – în special în ceea ce privește modul în care pot utiliza noile tehnologii pentru a se conecta mai eficient cu posibilii clienți. Ei își doresc o comunicare eficientă și un feedback de la clienți. Acum, marketingul nu mai este responsabil doar pentru a atrage interesul clienților, el gestionează întregul proces de cumpărare al acestora, mai ales prin canalele digitale.

Un site web oferă și un mediu de comunicare pentru clienți, poate avea o opțiune de chat pentru aceștia, sau chiar o opțiune de blog în care să fie prezentate noutățile: produsele, ofertele, evenimentele, promoțiile, etc. Printr-un site web de afaceri poți influența percepția publicului, astfel clienții vor vedea mesajul și produsele companiei mai repede, decât prin intermediul unor reclame.

3. Colaborarea cu personalități de încredere sau cu influenceri

În 2022 foarte multe agenții de marketing intenționează să lucreze cu celebrități sau cu persoane de influență, pentru a-și face reclamă la produse și a ajunge la consumatorii țintă. Ei trebuie totuși să vadă exact ce tipuri de influențatori se potrivesc companiei lor, pentru a spune povestea mărcii proprii cu acuratețe.  

4. Promovarea pe TikTok

În ultimii doi ani, popularitatea TikTok a crescut foarte mult, de aceea în 2022 tot mai multe companii plănuiesc să investească în promovarea prin videoclipuri scurte, decât în alte activități de marketing pe rețelele sociale.

5. Folosirea de podcasturi în afaceri

Folosirea de conținut audio sau de podcasturi în afaceri reprezintă una din cele mai populare tendințe ale anului 2022. Aceasta este o strategie grozavă care poate duce afacerea la un alt nivel. Conținutul audio devine un atu în spațiul de marketing de conținut. În prezent, foarte mulți oameni sunt pasionați să asculte podcasturi, pentru că mulți s-au plictisit de formele vizuale de marketing. Ei preferă să asculte conținutul audio și să facă și altă activitate, decât să se uite pe ecran pentru a afla informațiile.

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!

Mai multe