Netflix aduce reclame în timpul serialelor și filmelor. Schimbarea de ultimă oră de pe platformă

20 aprilie 2022 6:13   PrimeTime

Netflix intenționează să ofere consumatorilor abonamente mult mai ieftine, dar susținute de reclame, o mișcare care a fost pusă sub semnul întrebării, mai ales în urma declarațiilor anterioare, pe baza introducerii acestor abonamente. 

Gigantul de streaming video a raportat o pierdere de aproximativ 200.000 de abonați în primul trimestru, iar introducerea de abonamente cu reclame pentru a oferi clienților mai multe opțiuni de preț este una necesară pentru a face față concurenței, a declarat co-CEO-ul executiv al companiei, Reed Hastings, potrivit Reuters.

Cum o să se schimbe Netflix, dacă va adăuga reclame

Noul abonament cu reclame de la Netflix va marca o schimbare majoră în modul în care compania a văzut, anterior, reclamelele în istoria sa de 25 de ani, în care a adunat aproape 222 de milioane de clienți care-și achiziționau un abonament clasic.

Vezi și Filme și seriale de weekend. Cele mai bune producții de pe Netflix România

Netflix a fost întrebat în mod repetat de-a lungul anilor dacă s-ar gândi vreodată să aducă reclame pe platforma sa, o idee pe care a refuzat-o întotdeauna. La o conferință din 2017 , Hastings a sugerat că compania nu era potrivită pentru a concura cu Facebook și Google în materie de număr de reclame.

Hastings a recunoscut, astăzi, marea schimbare, spunând că modelul publicitar s-a maturizat suficient și s-a dovedit a fi de succes pentru rivali precum Hulu și Disney. „Nu avem nicio îndoială că funcționează”, a spus el.

Disney a oferit de mult timp un astfel de abonament cu reclame, pentru mai multe dintre serviciile sale, inclusiv serviciul de streaming Hotstar, orientat spre piața din Asia. Compania a declarat, luna trecută, că intenționează să lanseze un abonament pentru platforma Disney+ susținut de reclame în SUA, la sfârșitul acestui an.

Citește și Netflix va crește prețul abonamentelor. Cât o să trebuiască să plătești acum pentru serialul tău favorit

„Cei care au urmat Netflix știu că am fost împotriva complexității reclamei și că sunt un mare fan al simplității abonamentului”, a spus Hastings. „Dar oricât de mult sunt un fan al asta, sunt un mare fan al alegerii consumatorilor”, a spus el.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro

Mai multe