Mihaela Gurău, influencer de succes, dezvăluiri despre culisele noului reality-show «Mâncare pe care»

Ultima actualizare:

Mihaela Gurău, una dintre participantele de la noul reality show «Mâncare pe care», difuzat pe PRO TV, este una dintre cele mai importante prezențe din domeniul marketing-ului, carieră ce a transformat și într-o influenceriță de succes. Este nelipsită de la evenimentele de life-style, așa că a dezvăluit în exclusivitate pentru Click! detalii neștiute din culisele emisiunii «Mâncare pe care».

Mihaela Gurău, influencer de succes, dezvăluiri despre culisele noului reality-show Mâncare pe care
Mihaela Gurău, influencer de succes, dezvăluiri despre culisele noului reality-show Mâncare pe care

Click!: Bună, Mihaela! Povestește-ne, te rog, cum a fost experiența show-ului «Mâncare pe care» pentru tine?

Mihaela Gurău: A fost o experiență interesantă și, în mod neașteptat, destul de solicitantă. Întreg programul de filmări a fost extenuant, iar ziua în care am gătit a fost de-a dreptul epuizantă. Nu am mai gătit niciodată câte trei feluri de mâncare pentru atât de mulți oameni. Cred că problema principală a fost faptul că am avut sistemul imunitar destul de slăbit în acea perioadă, ceea ce nu mi-a permis să mă bucur din plin de experiență.

Vezi și: Cine este Levi Elekes, tânărul influencer de care Mira este super îndrăgostită!

Care sunt motivele din spatele participării tale la această emisiune?

Voi răspunde sincer și direct la această întrebare. Am participat dintr-un interes personal evident, și anume pentru a crește numărul de urmăritori de pe rețelele sociale și pentru a crea o legătură mai umană și directă între mine și urmăritorii mei.

Află și: Suma nebănuită câștigată de Oana Roman ca influencer

Cum te-ai înțeles cu restul concurenților? Ai păstrat legătura cu ei?

Ne urmărim în continuare pe social-media, ne dăm like-uri și suntem la curent cu toate activitățile pe care le facem și pe care le postăm, dar nu ne-am mai întâlnit după finalizarea filmărilor. A fost și un conflict spumos între membrii acestei grupe și probabil se va simți tensiunea din ultimul episod al emisiunii.

Nu rata nici: Premieră la Eurovision! Un influencer de pe TikTok va reprezenta Marea Britanie

Ai menționat în emisiune că faci marketing pentru anumite businessuri și le gestionezi paginile pe rețelele de socializare. Cum ai ajuns să îți câștigi existența făcând aceste lucruri?

Am avut o viață profesională interesantă, cu suișuri și coborâșuri. Am făcut PR în urmă cu mulți ani, apoi am ajuns să lucrez în domeniul entertainment-ului, ulterior întorcându-mă la marketing, ceva mai complex decât PR-ul cu care am început.

Am început prin a face social media și PR pentru un client drag mie, o gelaterie, iar ulterior am făcut marketing pentru mai multe branduri. Este superb să vezi cum cresc brandurile și să știi că ai o implicare în această evoluție.

Tot în cadrul emisiunii «Mâncare pe care» ai povestit faptul că îți place foarte mult ceea ce faci și nu simți că muncești. Care crezi că este secretul pentru a munci cu plăcere?

Nu există un secret general valabil. Trebuie să găsim un domeniu care ne place și să fim implicați în procent de 100% cu sufletul. Mie îmi place orice implică socializarea și creativitatea. Pentru unii, probabil, socializarea excesivă este un coșmar. Pe mine mă încarcă de energie.

Am observat faptul că ai peste 60.000 de urmăritori pe Instagram. Cum este viața de micro-influencer? Cum ai ajuns să fii cunoscută în online?

Este o muncă destul de mare. Chiar astăzi editam un clip și mama mea m-a întrebat cum pot să am atâta răbdare și să aloc cel puțin o oră pentru fiecare postare. Ce e drept, mulți au impresia că o postare pe Instagram constă într-o poză/un clip filmat la plezneală, postat și gata, așteptăm să facă un număr mare de like-uri.

Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță în Italia, iar aproape în fiecare zi din am muncit pentru clipuri. Nu sunt stresată, nu mă trezesc cu noaptea în cap și nu filmez de 283 de ori același cadru, dar durează, totuși, câteva zeci de minute să filmez un cadru. Apoi urmează editarea, alegerea melodiei, textul, lucruri ce mai durează încă o oră. Nu mă plâng, îmi place și a început să îmi ofere satisfacție și să am colaborări frumoase.

Urmăritorii se câștigă cu greu. Trebuie să fii activ tot timpul și să oferi oamenilor ceva interesant de văzut, la care să aibă motiv să se uite. Recunosc că uneori îmi este lene și nu postez cât ar trebui sau nu ofer suficiente „insight-uri” din viața mea personală. Probabil că sunt o prezență destul de rece în online. Cine ajunge să mă cunoască în realitate este uimit că, de fapt, nu sunt arogantă și sunt chiar simpatică. 

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Madeleine a Suediei, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Banner Lavinia Goste
Banner Alina Ceusan
banner Carmen Grebenișan
Banner George Ivașcu
image
actualitate.net
image
actualitate.net