Iată 5 reguli de încălcat la serviciu
Chiar dacă sunt incomod sau dificil de discutat, problemele trebuie aduse în discuţie, cu atât mai mult dacă-ţi afectează modul de lucru. Neînţelegerile între membrii unei echipe scade productivitatea la serviciu, după cum indică şi consultantul american în management Sean O’Neil. Dacă fiecare este deschis să vorbească despre ceea ce îl deranjează, situaţia nu riscă să scape de sub control.
De ce să cunoşti o mulţime de oameni de la care nu rămâi decât cu cărţile de vizită? Încearcă să păstrezi adresa de e-mail şi numărul de telefon al celor care ţi se par cu adevărat interesanţi şi care te-ar putea ajuta pe viitor, apoi păstrează relaţiile schimbând mesaje cu ei, discutând online şi punându-le cât mai multe întrebări. Numai în acest fel vei avea de câştigat, pentru că vei ajunge să înveţi din experienţele lor.
Nu întotdeauna este de ajuns să îndeplineşti doar sarcinile pentru care ai fost angajat. Vei fi apreciată de şeful tău mai mult dacă aduci idei de îmbunătăţire a unui proiect şi dacă-i atragi atenţia asupra lor.