Iată cum poţi să slăbeşti în zonele cu probleme!

Şolduri şi fese frumoase, prin dietă

Aceste părţi ale corpului sunt primele care acumulează grăsimi.

Trebuie să le „modelezi" prin schimbarea obişnuinţelor alimentare.

Renunţă la prăjeli, redu cantitatea de pâine albă, paste, brânză grasă sau elimină-le cu totul din alimentaţie.

Înlocuieşte-le cu fructe, cu legume sau cu alimente care conţin proteine (carne albă preparată la aburi sau la cuptor, lapte şi iaurt degresat, ouă fierte).

Masaj util

În timpul duşului, masează pielea din aceste zone cu o mănuşă aspră şi alternează rapid apa caldă cu cea rece.

Imediat după duş, aplică o cremă anticelulită. Toate acestea îmbunătăţesc circulaţia sângelui şi cresc fermitatea pielii.

Sportul potrivit

Toate activităţile care-ţi pun la lucru muşchii fesieri (urcatul scărilor, excursiile montane, plimbările prin parc) sunt benefice.

La fel de indicate sunt înotul şi mersul pe patine cu rotile.

Citeşte despre cum poţi să ai abdomenul plat, coapse subţiri, dar şi picioare "uşoare".

Radu Mirică s-a sinucis
cub silvia chifiriuc png
Mama copilului mort în Găești 3 jpg
rafael nadal si sotia sa
2 alexandru arsinel jpg jpeg
Alexandru Arsinel FOTO Mediafax
cub casă stela popescu png
cub regina elisabeta doliu (1) png
arsinel EE
sapunaru suparat jpg
image
image
image
image
anxietate
Horoscop 29 septembrie sursa foto Pixabay
horoscop 28 septembrie (sursa Foto Pixabay)
Netflix, serviciu de difuzare online bazat pe abonamente. Sursa foto: pexels.com
Asigurarea RCA. Surse foto: pixabay.com
image png