Oscilaţiile în greutate, periculoase pentru fermitatea sânilor

24 mai 2014
image
Dac─â e┼čti la cur─â de sl─âbire, ┼úi se vor mic┼čora ┼či s├ónii

Dietele de sl─âbire drastice, ├«n urma c─ârora pierzi multe kilograme ├«n timp scurt, sau cre┼čterile ├«n greutate duc ┼či la modificarea aspectului s├ónilor. Ei cresc ┼či scad propor┼úional cu restul corpului, iar aceste oscila┼úii nu sunt bune pentru fermitatea lor.

Atunci c├ónd te ├«ngra┼či, s├ónii se m─âresc ┼či ei, av├ónd tendin┼úa de a se l─âsa iremediabil. Pielea ├«┼či pierde elasticitatea, apar vergeturile. E foarte important ca ├«n aceste perioade s─â ├«┼úi masezi ├«n fiecare sear─â s├ónii cu creme hidratante. S─â consumi acizi gra┼či omega 3, care ├«mbun─ât─â┼úesc circula┼úia s├óngelui ┼či redau elasticitatea membranelor celulare.

Poart─â sutien, mai ales atunci c├ónd faci sport. Sutienul este esen┼úial ├«n special femeilor cu s├óni volumino┼či, ajut├ónd la sus┼úinerea lor. Sunt recomandate sutienele din bumbac, cu cupe moi ┼či bretele suficient de largi. Ai grij─â la pozi┼úie, stai cu spatele drept, mergi la ├«not ┼či m─ân├ónc─â s─ân─âtos!

├Än aceea ce prive┼čte exerci┼úiile bune pentru fermitatea s├ónilor, vedeta Prima TV Florentina Opri┼č ├«┼úi d─â c├óteva sfaturi:

- ├Ämpreuneaz─â-┼úi m├óinile ├«n fa┼úa, la nivelul pieptului, ┼či apas─â-le una ├«n alta timp de c├óteva secunde. Vei sim┼úi cum se ├«ncordeaz─â musculatura pieptului. Repet─â de 10 ori.

- Continu─â cu trei serii de flot─âri la perete: a┼čaz─â-te cu fa┼úa la o distan┼ú─â de un metru de perete, sprijin─â palmele de perete, la nivelul pieptului, ┼či execut─â 10 flot─âri.

- Stai pe scaun, cu spatele drept ┼či cu bra┼úele ├«ntinse ├«n fa┼ú─â. Execut─â 3 serii a c├óte 30 de forfec─âri.

adela popescu si radu valcan si au anulat planurile de vacanta 2 jpg
survivor2 png
carla s dreams bobonete 2 PNG
foto mare profimedia 0691691838 copy jpg
iumor jpg
image png
image
adevarul.ro
image
adevarul.ro
image png
Horoscop săptămânal 23 29 mai 2022 jpg
scorpion jpeg
FOTO 3 jpg
clutch png
image png