CTP desființează din nou filmul Teambuilding. Cea mai dură reacție: „Simțeam că mă retardez”
Cristian Tudor Popescu a vorbit la Brașov despre producția cu cel mai mare succes la box office-ul românesc. „Simțeam că mă retardez uitându-mă la filmul ăsta tâmp“, a transmis jurnalistul.
CTP a avut o nouă reacție dura la adresa filmului Teambuilding. Gazetarul nu e impresionat deloc de pelicula care a strâns un număr uriaș de spectatori. Aflat la Brașov, Cristian Tudor Popescu a amintit că a scris două texte după ce a vizionat filmul.
„În niciunul dintre aceste texte nu este pronunțat niciun cuvânt în legătură cu conținutul acestei producțiuni. Nimic! Eu nu spun nimic acolo, că e bun, că e prost, cu ce actori e, cine e regizorul, cum e sunetul, cum e imaginea, nu spun absolut nimic”, a precizat CTP.
Jurnalistul spune că nu a comentat filmul, ci acest fapt s-a produs doar în imaginația unora, care au și dat titluri în presă care să atragă cititorii, scrie Adevărul.
„Eu am spus acolo doar că, în vreme ce mă uitam la film, se uitau la mine prin cameră – apăruseră de undeva – niște maimuțe antropoide care râdeau, dar nu râdeau de film, râdeau de mine, că mă uit la film. Acesta este comentariul meu și nu vreau să merg mai departe de aceasta”, a completat CTP.
CTP, îngrijorat de impactul social creat de Teambuilding
„Am fost silit să scriu acest comentariu din pricina fenomenului sociologic pe care-l reprezintă acest film și aici nu mai e de glumit, un milion de spectatori, așa ceva de pe vremea lui Sergiu Nicolaescu nu s-a mai văzut”, a explicat CTP motivul apariției celui de al doilea text.
Cristian Tudor Popescu spune că filmul nu are o problemă prin faptul că e plin de vulgaritate, de glume mai mult sau mai puțin porcoase. Adevăratul reproș este acela că filmul „e tâmp”. Scriitorul, care a văzut jumătate din Teambuilding, spune că avea senzația că pică un mal de pământ peste el.
„N-am reușit să schițez nici măcar un mic zâmbet, dimpotrivă, simțeam că mă retardez, mă tâmpeam și eu uitându-mă la ce-i acolo”, a mai spus CTP.
Gazetarul arată că filmul nu avea o rețetă de succes prin numele celor care l-au realizat, ale regizorului sau actorilor, astfel că își explică numărul uriaș de spectatori prin faptul că l-au văzut unii la început și l-au recomandat și altora, după care totul a mers ca un tăvălug, scrie Adevărul.
Teambuilding a reușit să domine cinematografele din România
„Teambuilding“ realizat de echipa lui BRomania (Matei Dima) a făcut mare vâlvă de la lansare și până acum. Peste un milion de români au văzut pelicula, fapt care a condus la un record în ce privește numărul de spectatori. Ulterior, filmul a rupt și topurile de pe platforma Netflix.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!