VIDEO Mitul dietei după grupa sanguină, spulberat

VIDEO Mitul dietei după grupa sanguină, spulberat

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Oamenii de ştiinţă canadieni de la Universitatea din Toronto au făcut un experiment la care au participat nu mai puţin de 1.455 de persoane.

În urma cercetărilor, experţii nu au găsit explicaţii care să susţină capacitatea dietei de a contribui la pierderea în greutate.

Nu numai că nu slăbeşte, dar dieta bazată pe principii ce ţin cont de grupa sanguină nu aduce nici beneficii pentru sănătate.

Poate că este la modă să urmezi dieta grupei sanguine, spun oamenii de ştiinţă canadieni, dar trebuie să ştiţi că nu există dovezi ştiinţifice care să-i susţină efectele pozitive.

Regimul alimentar despre care vorbim a fost inventat după o teorie care are ca fundament nevoile nutriţionale ale fiecărei grupe de sânge în parte: 01, AII, BIII şi ABIV.

Promotorii dietei au lansat ideea că dieta reduce riscul de a suferi de boli cronice şi cardiovasculare.

„Modul în care un individ răspunde la oricare dintre aceste patru diete nu are absolut nicio legătură cu grupa de sânge“, a declarat autorul studiului, medicul Ahmed El-Sohemy.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image