Carmen Brumă, salată antimahmureală. Cum să mănânci ca să îți păstrezi silueta de sărbători

Ultima actualizare:

Carmen Brumă (46 de ani) este specialistă în sport, corp și diete, așa că s-a gândit să ofere câteva remedii benefice, acum, în pragul sărbătorilor de iarnă, iar unul dintre ele este chiar o salată antimahmureală, numai bună în caz de nevoie, cu ingrediente puține și la îndemâna oricui.

„În caz că aveți nevoie în această perioadă, astăzi vă arăt o salată antimahmureală!”, spune Brumă, apoi începe descrierea rețetei minune.

Cum se prepară salata antimahmureală

Se fierb doi-trei cartofi mari pentru conținutul de amidon și vitamine din grupul B care ajută organismul să  metabolizeze alcoolul. Adăugăm și două ouă fierte care conțin,  printre altele acizi grași și omega trei, cu rol antiinflamator, conzima Q 10 pentru  protecția mitocondriilor și cisteină care ajută la  nutralizarea acetaldehidei, substanță în care se transformă alcoolul în corpul nostru. Punem și castraveți murați, remediul tradițional foarte eficient care ajută  la refacerea bacteriilor din intestin, afectate de alcool dar ajută și la diminuarea  senzației de greață.

Adăugăm și ciuperci pentru conținutul de B6 și L-teanină, o mână de nuci pentru aportul de magneziu, câteva pufuri de ulei de măsline, sare după gust, și câteva frunze de  busuioc, pentru aromă. Salata poate fi pregătită din  timp și păstrată la frigider, în caserolă. O puteți consuma  a doua zi, după o petrecerea la care  ați consumat mai mult alcool. Ajută la neutralizarea efectelor neplăcute ale alcoolului și va da o stare de bine”, povestește Carmen Brumă despre remediul pregătit în astfel de situații și numai bun și după seara de Revelion pentru petrecăreți.

Cum ți se păstrează silueta de sărbători fără să te abții

În plus, după așa o rețetă antimahmureală, Carmen Brumă mai are câteva sfaturi pentru pofticiosi și gurmanzi.

Iată câteva metode simple care să te ajute să îți  pastreazi silueta în timpul sărbătorilor de iarnă fără să te abții de la mâncărurile care îți plac.

1.Indiferent de ce alegi să mănânci, adaugă meselor tale, de preferabil la început, o salată din legume proaspete, în care să pui ulei de măsline și două linguri de oțet de mere. Te va  ajuta să reduci impactul glicemic al acelei mese și să neutralizezi o parte din efectul anumitor substanțe nocive care există în  unele alimente.

2. Păstrează un repaos alimentar între mese, în care să nu ciugulești nimic, să bei doar apă și  apropo de apă,  bea aproximativ 35 de ml pe kilogram corp pe zi pentru că hidratarea optimă te ajută să ai mai puține pofte, să gestionezi mai bine apetitul  și nu îți fie teamă, poți să bei apă înainte de masă sau în timpul mesei dacă simți nevoia, pentru că nu diluează sucurile gastrice.

3. Nu te întinde în pat imediat după ce ai mâncat. Încearcă să mergi, să faci diverse treburi prin casă, să ieși afară la o plimbare, și, ideal, la o oră-două distanță poți să faci un antrenament moderat.  În programele mele, de pe www.carmen-brumă.ro găseșți antrenamente scurte și eficiente pe care poți să le faci acasă în această perioadă pentru că nu ai nevoie de aparate”, a mai adăugat vedeta, specialistă în programe de slăbit.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
edi iordanescu sportpictures1 jpg
image
image
image
image
image
image
Banner vedete la plajă
banner Livia Graur
image png
image png
image png
image png
banner Anca Turcasiu png
mihai petre elwira colaj instagram jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net