Câţi oameni trebuie să mai moară ca să puneţi gardurile?
Bilanţ dramatic! Pe cheiul Dâmboviţei au avut loc o grămadă de nenorociri. Din 2006 şi până în prezent, 13 maşini au plonjat în apă, dintre care patru doar anul trecut. În total, şase persoane n-au mai putut fi scoase la mal în viaţă.
În Capitală se moare pe capete în chinuri: blocat şi înecat în propria maşină. Nu mai puţin de 20 de persoane au plonjat cu autoturismele, în Dâmboviţa, din 2006 şi până în prezent. Pentru şase dintre ele accidentul a fost fatal. Viteza şi neatenţia au făcut ca şoferii să piardă controlul volanului şi să iasă de pe carosabil. Dar, dacă existau gardurile de protecţie, cu siguranţă maşinile s-ar fi oprit pe marginea râului şi nu am mai fi asistat la asemenea tragedii.
Hoţii de fier vechi le-au furat bucată cu bucată, din zona Târgului Vitan, şi n-au mai fost înlocuite.
După două zile negre, când două maşini au căzut în Dâmboviţa şi două persoane au murit, autorităţile au venit să vadă situaţia de la faţa locului. Spun că vor să amplaseze parapeţi din beton, pe o porţiune de 6.800 m, pe sensul de mers spre podul Vitan, şi 1.600 m pe sensul de mers spre centură, dar că nu ştiu de unde vor face rost de bani pentru ei.
Edilul sectorului 3, Robert Negoiţă, s-a oferit, luni, să amenajeze locul. Imediat, consilierii primăriei au anunţat că vor vota bugetul, iar o parte din bani vor ajunge la amenajarea râului: 3,7 milioane de lei. Administraţia Străzilor rămâne însă neamendată. Poliţiştii spun că malul nu aparţine de drumul public şi, ca atare, nu pot lua măsuri. Au putut interveni doar în ceea ce priveşte limitarea vitezei. De acum, în zona Glina, se circulă cu 60 km/h.