Încep lucrările la cea mai importantă autostradă din istoria României. Lungimea totală depășește 300 km
Vești bune pentru șoferii din țara noastră! Încep lucrările la cel mai dificil tronson al autostrăzii A8, unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din țara noastră. Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a anunțat că documentația pentru acest lot a fost deja depusă.
Cunoscută și drept Autostrada „Unirii”, A8 va străbate, practic, întreaga țară, după ce se va uni cu alte proiecte importante de infrastructură. Iar pentru șoferi, mobilitatea oferită de un astfel de proiect este extrem de importantă, așa că vestea dată de CNIR este, cu siguranță, una bine venită.
Autoritățile au anunțat că deja s-au depus actele pentru lotul Sărățeni – Pipirig, o secțiune a autostrăzii care va fi foarte dificil de construit, deoarece trebuie să treacă prin munți. Această secțiune de munte va avea o lungime de 116 kilometri, fiind, de asemenea, împărțită în patru loturi mai mici. Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a mai anunțat și faptul că cele patru loturi dintre Sărățeni și Pipirig urmează să intre în procedură de licitație, până la finalul lunii noiembrie.
Segmentul Sărățeni-Pipirig este cel mai dificil de construit
Cele patru loturi ale segmentului Sărățeni – Pipirig sunt Sărățeni - Joseni, Joseni - Ditrău, Ditrău - Grințieș, iar ultimul dintre ele este Grințieș - Pipirig.
„Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, astăzi, spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) documentația pentru proiectarea și execuția lotului Sărățeni-Joseni, primul lot al secțiunii montane Sărățeni-Pipirig de pe traseul Autostrăzii ,,Unirii” –A8”, a anunțat CNIR într-o postare pe Facebook.
Autostrada A8 se va intersecta cu A3
Investiția în Autostrada „Unirii” este una uriașă, bugetul acestui proiect ajungând la suma de 4,07 miliarde de euro. Această nouă autostradă va avea o lungime totală de aproximativ 304,2 kilometri, fiind vorba despre unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din țara noastră.
Mai mult decât atât, această nouă autostradă va face joncțiune și cu A3, oferind o mobilitate crescută șoferilor din țara noastră. Iar acum, documentația pentru cel mai dificil segment al autostrăzii a fost depusă.