Uite cum te minte Facebook! Compania e mândră de campania COVID-19
Meta tocmai a lansat raportul anual privind drepturile omului, în care compania a inclus mai multe actiuni luate de companie cu privire la crizele ce au existat pe glob.
Raportul are 83 de pagini și a fost realizat pe cuprinsul anilor 2020 și 2021 și a fost realizat, spre surprinderea tuturor, pe un ton foarte arogant cu privire la misiunile îndeplinite de Meta în atacarea mesajelor dezinformatoare de pe platformă.
Cum a mințit Facebook lumea timp de 2 ani
Reamintim, Meta, care include Facebook, Instagram și WhatsApp, a reprezentat principalul punct de plecare al teoriilor conspirațiilor, unde virusul Sars-Cov-2 era portretizat drept „armă biologică”, iar mai multe personaje ce împingeau propagandă împotriva existenței virusului erau aduse pe news feed-ul tuturor, deoarece achiziționau sau au achiziționat planuri comerciale pentru publicitate.
Vezi și: Mark Zuckerberg a încurcat-o rău! De ce a fost dat în judecată șeful Facebook
De altfel, o bună parte din teoriile conspirațiile ce au fost expuse în perioada 2020 - 2021 s-au dovedit a fi complet false, fie prin intermediul cercetătorilor care au demonstrat cu date concludente, fie prin intermediul testului timpului.
Citește și despre: Ce știe, mai exact, WhatsApp despre tine? Răspunsul te va surprinde
ONG-urile au amintit că Meta nu reușește să stopeze mesajele xenofobe și violente pe platforma sa, mai ales în Statele Unite, unde astfel de mesaje sunt utilizate pentru a promova violența asupra minorităților.
Platformele administrate de Meta, Facebook și Instagram, reprezintă un adevărat „cuib”, precum cel al legionarilor, pentru persoanele ce au tendințe extremiste. Potrivit unui studiu realizat chiar de către companie, foarte mulți adepți al extremei drepte sau al extremei stângi au ales să se alăture acestor grupuri în urma algoritmului prezentat de Meta.
Urmărește și: Cel mai mare canal de dezinformare face modificări. Iată ce o să se întâmple cu clipurile video
Raportul prezentat de Meta susține că platformele lor de socializare au păstrat o „balanță” între libertatea de opinie și securitatea mai multor state, cu politici de a se lupta împotriva dezinformării COVID-19 și alte pericole de stabilitate.
În cele din urmă, raportul a prezentat și noua colaborare a companiei, cu Ray-Ban, o firmă producătoare de ochelari de vedere și soare. Noua lor colaborare are în vedere utilizarea ochelarilor inteligenți pentru a face fotografii, dar și pentru a face videoclipuri.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!