Wow! Încă un serviciu asemănător lui TikTok, de data asta, pe Netflix
Cine ar fi crezut? Netflix introduce un nou sistem în care poți să vizionezi videoclipuri de scurtă durată pe platforma sa, pentru a încerca să reducă din monopolul pe care TikTok l-a pus pe acest segment de conținut.
Într-o mișcare similară, și Facebook Reels a fost introdus astăzi, cu aceeași speranță, de a mai diminua din concurența pe care TikTok o are cu celelalte servicii ce au adus acest tip de conținut pe platforma lor.
Ce poți face cu noua adiție de pe Netflix?
Chiar dacă feed-ul similar lui TikTok exista de ceva vreme pe Netflix în Statele Unite, se pare că noile teste pe care compania le conduce vor avea în vedere ca acest serviciu să poată fi utilizat chiar și pe TV.
Prin intermediul sistemului oferit de Netflix, utilizatorii pot intra în contact cu mai multe filme și seriale de comedie sau, în funcție de preferințele lor, să revadă anumite scene celebre pe care deja le-au vizionat în filmele și serialele ce sunt incluse în lista Continue to watch.
Această adăugare a sistemului are loc într-un mod tacit și lent, dedicat în mod special abonaților vorbitori de limbă engleză din Statele Unite, Regatul Unit, Irlanda, Australia și Noua Zeelandă. De asemenea, dacă serviciul este activat, Netflix-TikTok-ul va putea fi găsit după un scroll de lungă durată pe pagina de Home a platformei. Compania va respecta setările utilizatorilor privind conținutul, iar acesta nu va fi disponibil pe profilurile dedicate minorilor, potrivit Engadget.
În acest moment, tot mai multe companii de tehnologie au început să-și extindă segmentul de conținut într-un mod asemănător lui TikTok, care s-a dovedit a fi lider mondial în cadrul acestui tip de conținut. Totuși, s-ar putea ca TikTok să acapareze și alte platforme, pe măsură ce platforma introduce un sistem ce va permite creatorilor de conținut să urce videoclipuri ce pot ajunge chiar și la 10 minute, amenințând, așadar, faima lui YouTube.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!