Concediu de coșmar pentru o familie de români. Ce au pățit în timp ce dormeau

5 aprilie 2023 6:53   Fapt divers
Ultima actualizare:

O familie de români au ales Africa pentru a-și petrece concediul mult așteptat. Însă, în loc să experimenteze o aventură de neuitat, românii au avut parte de un concediu de coșmar. Aceștia și-au povestit experiență pe Forum Zanzibar, scriu cei de la Adevărul.  

Românii au povestit cum, în timp ce dormeau, le-au fost furate din camera de hotel telefoanele, mii de euro și două genți. Ei au informat imediat conducerea hotelului despre furt, dar au avut parte de alte multe surprize neplăcute din partea lor.

„Dacă doriți să aveți o vacanță liniștită și relaxantă, evitați hotelul Cristal Resort Plaje cu orice preț. În a 5-a noapte, înainte de a merge la culcare, am verificat ușa și toate ferestrele bungaloului nostru ECO pentru a mă asigura că erau complet încuiate și securizate. Dimineața, ne-am trezit și am descoperit că am fost jefuiți în timp ce eu și părinții mei dormeam. Fereastra de la baie era larg deschisă și dispăruseră telefoanele, banii (mii) și două genți", și-a început relatarea unul dintre păgubiți.

Am informat imediat conducerea hotelului despre acest lucru, dar singura lor grijă a fost că nu ne-am pus banii în seif. Răspunsul este foarte simplu - folosim seiful când ieșim din cameră, nu în timp ce dormim”, a adăugat românul.

Cine sunt bănuiți de acest furt

Românii au bănuit conducerea hotelului că nu ar fi străină de acest incident, argumentând această acuzație prin faptul că doar cineva din interior ar fi avut curajul să intre în camera de hotel și să fure toate acele bunuri chiar în timp ce ei se aflau acolo.

Dincolo de faptul că cineva a fost în camera noastră în timp ce noi dormeam, imaginați-vă cât de grav ar fi putut fi dacă ne-am fi trezit în timp ce hoțul/hoții era/erau încă în cameră. Hotelul are o mare problemă cu securitatea și o știu și ei foarte bine. Pentru a deschide o fereastră glisantă care a fost închisă, trebuie să fi avut un plan sau un sistem premeditat pentru a putea să o deschidă cu succes din exterior... iar să nu ai niciun paznic în acea zonă pe timp de noapte este pur și simplu scandalos”, a mai scris acesta.

Motivul care i-a făcut pe români să creadă că hoții au legătură cu conducerea hotelului

După incident, românii au sunat și la poliție, iar cu ajutorul unei aplicații au sesizat că hoții nu au făcut mai mult de 78 de pași, practic aceștia s-au oprit lângă gardul hotelului.

„În retrospectivă, sunt destul de sigură că am fost observați de la bun început. Totul fusese planificat foarte bine și știau totul pentru a reuși - cine avea banii grupului, unde dormim, totul. Dimineața am sunat la poliție și după ce au venit în sfârșit, de nicăieri, ne-a chemat unul dintre membrii personalului hotelului să ne arate că ne-au găsit ghiozdanele, dar fără bani în ele, desigur. Ne-am găsit telefoanele într-unul dintre ghiozdane fără cartelele SIM în ele și după ce le-am pornit am văzut pe aplicația Steps că lucrurile ne-au fost furate la 3 dimineața și că hoțul/hoții a/au făcut doar 78 de pași și s-a (u) oprit chiar lângă gardul hotelului”, a adăugat acesta.

Situații bizare

Polițiștii au încercat să-i liniștească pe români spunându-le că au fost norocoși pentru că și-au primit telefoanele înapoi. În plus, au fost anunțați că deși aveau asigurare, banii nu sunt acoperiți de aceasta. Iar cel mai suspect eveniment este faptul că românii și-au primit înapoi dintre bunurile furate tocmai cele care ar fi fost acoperite de asigurare.

„Poliția a încercat să ne liniștească spunând că am fost extrem de norocoși că ne-am primit telefoanele înapoi. Câteva ore mai târziu, am primit un mesaj de la managerul hotelului în care spunea exact așa: am vorbit cu brokerul nostru și ne-am verificat asigurarea. Acoperă doar lucruri precum camerele, telefoanele și laptopurile, dar nu și banii, deoarece problema banilor este foarte complexă. Acesta este un alt motiv care ne-a făcut să credem că personalul hotelului a fost implicat. Ce coincidență incredibilă! Am primit înapoi doar lucrurile care nu erau acoperite de asigurarea lor - telefoanele noastre”, mai spune acesta.

Jafurile au continuat în acest hotel

La scurt timp după acest furt, hoții au jefuit o altă persoană. „În plus, au avut și tupeul de a spune că trebuie să așteptăm ancheta poliției, deoarece trebuiau să afle dacă acest lucru s-a întâmplat sau nu cu adevărat, pentru că, potrivit lor, nimic nu a dovedit că cineva chiar ne-a jefuit și că am fi putut orchestra noi înșine totul... Minunat! Daca credeți că exagerez, la două săptămâni după ce ne-am întors din Zanzibar, am văzut pe Booking (nu am rezervat prin acest platformă așa că nu putem lăsa o recenzie acolo) că o altă persoană a fost jefuită în timp ce dormea după ce plecasem noi”, a încheiat turistul.

Mai multe