Țeapă de zile mari! A cumpărat bradul visurilor ei, însă când a deschis cutia a găsit cu totul altceva
Ginny Zieba a vrut să pregătească totul pentru Crăciun, așa că a mers degrabă la supermarket. Femeia de 30 de ani a cumpărat un brad natural, însă mare i-a fost dezamăgirea atunci când a ajuns acasă. Deși pentru ea cele întâmplate au fost extrem de neplăcute, oamenii s-au amuzat pe cinste!
O femeie de 30 de ani a decis că este timpul să se pregătească pentru Crăciun. Și cum altfel să faci asta, dacă nu prin achiziționarea unui brad superb?
Ce a plătit și ce a primit, de tot râsul!
Ginny a mers în supermarket și a plătit 25 de dolari pentru un brad de Crăciun. Acesta se anunța a fi unul natural, bogat în crenguțe și numai bun pentru sărbători. A ajuns acasă, cu toată bucuria din lume și a deschis numaidecât cutia cu bradul. În momentul în care a vrut să-l desfacă pentru a-l împodobi, a avut parte de un șoc!
Cu toată dezamăgirea din lume, femeia a postat imediat un mesaj în social media, pentru a evita ca alți oameni să mai pățească ce a pățit ea. Mai exact, bradul era aproape scuturat, iar din cutia în care se afla cădeau numai ace de pe ramuri.
„Nu cumpărați brad de la Aldi. Am vrut să-l desfac, însă după ce am înlăturat ambalajul, a căzut tot pe jos”, a spus aceasta, potrivit thesun.
În numai câteva minute, postarea femeii de pe Facebook a adunat o mulțime de comentarii. Revoltați pe ceea ce i s-a întâmplat acesteia, mai mulți internauți i-au sugerat să returneze bradul de Crăciun și să ceară banii înapoi.
„Asta e de rău, chiar foarte rău. Du-l înapoi și cere-ți banii / Nu cred că este deloc amuzant... Ea a plătit pentru acest brad, iar ei fac asta / L-aș duce înapoi și mi-aș cere banii, până la Crăciun va fi chel acest brad. M-aș duce în altă parte și aș cumpăra unul cu tot cu rădăcină”, au fost câteva dintre comentariile pe care le-a primit Ginny, la postarea ei.
Citește și - Cât te costă să împodobești bradul, în 2022. Prețurile sunt mult mai piperate decât anul trecut
„Dezastru în toată casa”
Femeia de 30 de ani a continuat să povestească despre cele întâmplate. Aceasta a mărturisit că nu a putut vedea că ramurile bradului erau aproape scuturate, căci acesta se afla în cutie.
„Am făcut o reclamație după cele întâmplate, dar până acum nu am primit niciun răspuns nici de la serviciul clienți, nici de pe Facebook-ul lor. Acesta trebuia să fie un weekend în care eu să mă pot bucura de un brad minunat. Am considerat că am făcut o afacere excelentă, dar totul s-a terminat ca un coșmar. Dezastru în toată casa și niciun răspuns de la Aldi”, a mai spus Ginny, despre situația de-a dreptul hilară în care se afla.
Pe de altă parte, purtătorul de cuvânt al supermarketului cu pricina a mărturisit că suma plătită de Ginny pentru brad i-a fost rambursată în totalitate.
„Ne-am cerut scuze față de doamna Zieba pentru că bradul ei nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor. Aceasta este, însă, o plângere izolată și i-am oferit o rambursare completă”, a declarat purtătorul de cuvânt al supermarketului, după cum mai informează sursa citată.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!