Cea mai periculoasă manevră pe care o fac toți românii la volan. Din cauza ei se produc majoritatea accidentelor
Indiferent cât de mult ne displace traficul și poluarea provocate de acestea, nimeni nu poate nega faptul că mașinile sunt un mod de transport extrem de popular și la îndemână. Cu toate acestea, dacă nu suntem atenți când ne aflăm la volan, este foarte ușor să pierdem controlul autovehicului și să ne trezim în mijlocul unei tragedii. Titi Aur ne vorbește despre manevra periculoasă pe o facem cu toții la volan.
Mașinile sunt extrem de populare în ziua de astăzi, iar indiferent unde ne-am afla pe glob, este greu de crezut că nu vom vedea mașini în jur, sau nu vom auzi zgomotul traficului, la distanță. Iar popularitatea acestora ne poate face să uităm cât de periculos poate fi, de fapt, să călătorim cu mașina. Potrivit celor de la OMS (Organizația Mondială a Sănătății), undeva în jur de 1.19 milioane de oameni mor anual, din cauza accidentelor rutiere.
Iar Titi Aur a vorbit despre greșelile pe care le facem cu toții la volan, greșeli ce pot avea consecințe dezastruase atât pentru noi, cât și pentru cei din jurul nostru. „În primul rând, nerespectarea vitezei. Suntem tentați mereu să spunem că putem merge puțin mai repede, că oricum nu contează, că 10 km/h în plus oricum nu mă sancționează, dar ajung să merg și cu 20, și cu 30 de km în plus. Nerespectarea vitezei este pe primul loc”, a spus acesta, invitat la emisiunea iThink, de la Antena 3 CNN.
Greșeala pe care o facem cu toții la volan
„Pe locul doi, nerespectarea distanței. Suntem tentați să mergem mai aproape față de mașina din față”, a mai spus Titi Aur, explicând cum acest fenomen a reușit să fie reglementat în Occident.
De asemenea, Titi Aur ne mai spune că neîntreținerea autoturismului poate fi o greșeală mult mai gravă decât credem.
„Neîntreținerea autoturismului este următorul lucru grav. Este un lucru foarte important să avem grijă la presiunea în anvelope, și nu numai. Nu punem lichidul de parbriz care trebuie, și dăm cu ăla de iarnă și nu avem vizibilitate. Nu dezghețăm geamurile, nu le curățăm de zăpadă. Suntem tentați să minimalizăm riscul sau să spunem că oricum nu contează, ne descurcăm”, a mai spus acesta.