Reacția Lidl după ce Sânziana Negru a aruncat la gunoi o pungă plină cu produsele magazinului: „Urmează să avem o discuție”
Recent, aflată la festivalul Electric Castle prin intermediul sponsorului Lidl, magazin pentru care a și făcut reclamă în cadrul festivalului, Sânziana Negru și iubitul ei, Ștefan Floroaica, au făcut un gest ce a creat un adevărat scandal pe internet. Mai exact, după ce au luat mai multe produse pentru a le face reclamă, cei doi au aruncat punga la gunoi. Imaginile ajunse pe rețelele de socializare au fost văzute și de către cei de la Lidl România, care luptă împotriva risipei alimentare și care au ținut să transmită câteva cuvinte.
Aflată la Electric Castle, împreună cu iubitul ei, actorul Ștefan Floroaica, Sânziana Negru prezintă într-un clip video produsele magazinului german, un partener de tradiţie a festivalului. Numai că, la câteva ore după ce filmuleţul a fost distribuit pe reţelele de socializare, cei doi au fost văzuți de câțiva tineri în timp ce aruncau la gunoi punga plină cu mâncare de la Lidl.
Întreaga situație a creat un adevărat scandal pe internet. De asemenea, imaginile se pare că au fost văzute și de către cei de la Lidl România, care luptă împotriva risipei alimentare. Reprezentanții companiei au transmis câteva cuvinte, menționând că nu își pot explica gestul făcut de celebra influenceriță. Totodată, au anunțat că urmează să aibă o discuție cu Sânziana Negru pe această temă, iar ulterior va fi reevaluată și colaborarea cu aceasta.
„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei”
„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate. Implementăm constant măsuri antirisipă în operațiunile noastre şi susținem Băncile pentru alimente atât cu produse, cât si financiar pentru a îşi putea extinde infrastructura.
Ne încurajăm clienții să reducă risipa alimentară prin campanii, postări, tips and tricks despre cum poți folosi alimentele rămase în frigider, prin acțiuni de vânzare accelerată a produselor care se află aproape de ieşirea din perioada de valabilitate sau prin mesaje afişate în magazinele noastre.
Urmează să avem o discuție cu Sânziana pe această temă şi vom analiza şi reevalua colaborarea cu ea. Ne pare foarte rău că a recurs la acest gest și vă asigurăm că angajamentul nostru de a lupta împotriva risipei alimentare este ferm și vom continua să extindem măsurile pe care le luăm în acest sens. Vă mulțumim!”, au transmis reprezentanții Lidl.