33 de milioane de persoane au urmărit acest film pe Netflix. Deși e numărul 1 în lume, producția a atras numeroase critici
Dacă vă numărați printre românii care au reușit, cumva, să evite a fi complet inundați cu reclame și trailere ale acestui film, puteți să vă considerați norocoși! Pelicula „Heart of Stone” s-a lansat în această lună pe Netflix, iar parcă indiferent pe ce site intrăm, Internetul este plin de reclame dedicate acestui film. Însă, în ciuda popularității de care se bucură, există și nenumărate critici care roiesc în jurul acestuia.
Dacă vă numărați printre românii care au reușit, cumva, să evite a fi complet inundați cu reclame și trailere ale acestui film, puteți să vă considerați a fi printre puținii norocoși! Pelicula „Heart of Stone” s-a lansat în această lună pe platforma de streaming Netflix, iar parcă indiferent pe ce site intrăm, Internetul este plin de reclame dedicate acestui film. Însă, în ciuda popularității de care se bucură (poate datorită marketing-ului agresiv pe care l-am sesizat mulți dintre noi), există și nenumărate critici care roiesc în jurul acestuia.
„Heart of Stone” este cel mai recent titlu din seria de blockbuster-uri lansate de Netflix, iar potrivit statisticilor oferite de platforma de streaming, filmul a fost văzut de puțin peste 33 de milioane de oameni, de pe întreg globul! Având în rolul principal pe nimeni alta decât Gal Gadot, acest thriller de spionaj are toate ingredientele necesare pentru a domina discuția despre filme în această vară. Însă, în ciuda numerelor impresionante și ale marketing-ului agresiv, nimeni nu pare să vorbească prea mult despre acest film.
În ciuda popularității, filmul are un scor foarte scăzut
Site-ul „Rotten Tomatoes”, considerat a fi autoritatea cea mai de încredere atunci când vine vorba despre recenzii ale celor mai noi filme și seriale, oferă peliculei un scor modest de 30%, din partea criticilor. Nici scorul audienței nu este unul prea bun, fiind situat ceva mai sus, la 58%.
Recent, faimosul regizor Quentin Tarantino a vorbit despre producțiile de „succes” de pe Netflix, remarcând că în ciuda succesului financiar, aceste filme sunt absente total din discuția culturală de pe glob. „Nu cunosc pe nimeni care a văzut aceste filme. Nici eu nu le-am văzut niciodată”, a declarat Tarantino, potrivt dexerto.com. Iar vara aceasta pare să fi demonstrat cât de adevărate sunt vorbele lui, deoarece, în ciuda numerelor cu care se laudă Netflix, niciunul dintre filmele lansate de această platformă a dominat conversația culturală de pe glob. După cum poate deja știm, acest rol de „agent de cultură” rămâne, fără probleme, în mâinile cinemtaografiei tradiționale, dacă ne uităm cât de intens a fost dezbătută toată vara lupta de popularitate dintre filme precum „Oppenheimer” și „Barbie”.