Liga Campionilor, afacere în trei
În plus, Digi şi Dolce au obţinut şi drepturile pentru internet şi pentru platformele de mobil. Totuşi, TVR are un atuu. Începând din sezonul viitor, Liga I nu va mai avea o echipă calificată direct în grupele Ligii şi în aceste condiţii, campioana noastră va fi nevoită să joace două tururi preliminare pentru a ajunge la „masa bogaţilor".
Dacă va reuşi această performanţă, atunci partidele disputate marţi de echipa noastră vor fi difuzate de TVR, dar jocurile de miercuri vor ajunge la Dolce Sport sau la Digi Sport.
În 2008, TVR a câştigat licitaţia pentru difuzarea meciurilor din Liga Campionilor, competiţie ce era transmisă înainte de PRO TV, dar afacerea s-a dovedit falimentară.
În primii doi ani, postul public a recuperat doar 4,1% din suma investită, în condiţiile în care din cele 29 de meciuri transmise live, 13 au avut venituri din publicitate de sub 20.000 €. Însă cei de la TVR au avut şi ghinion pentru că după ce au preluat drepturile s-au ales cu Urziceni, CFR şi Oţelul, formaţii lipsite de aportul unui număr mare de fani.