Halep, în frunte și la bani. Circuitul profesional i-a adus peste şapte milioane de dolari
Simona Halep nu are grija zilei de mâine. Jucătoarea de tenis originară din Constanța a câștigat din tenis peste șapte milioane de dolari, iar contractele de publicitate și imagine pe care le are îi mai aduc anual peste două milioane de euro. Cu asemenea încasări, sportiva de 23 de ani își poate face toate poftele.
Numele Simonei Halep este pe buzele tuturor românilor atunci când vine vorba de performanțe în tenis. Sportiva muncește pe rupte, dar și rezultatele sunt pe măsura trofeelor pe care le-a câștigat. Constănțeanca are zece titluri WTA în palmares, iar banii pe care i-a primit pentru aceste trofee, plus sumele obținute la alte turnee unde a ajuns în fazele superioare, o fac să-și permită cam orice ”aroganță”.
Nu este însă ”mână largă” și, potrivit propriilor afirmații, singura cheltuială majoră pe care o va face în viitorul apropiat o reprezintă achiziționarea unei locuințe în București. Și conturile sunt, Slavă Domnului, pline.
Cu 7.413.879 de dolari acumulaţi în cariera profesionistă, Simona ocupă locul 45 în clasamentul all-time al câştigurilor din tenisul feminin, ceea ce este ceva absolut uluitor pentru o jucătoare de doar 23 de ani, având în vedere miile de tenismene care au jucat sau joacă tenis la nivel profesonist.
Iar viitorul se anunţă foarte bun pentru jucătoarea noastră, care ar putea, cu câteva rezultate bune la turneele de Grand Slam sau la alte turnee mari să intre în Top 30 all-time până la finalul anului! De acest prag o despart ceva mai puţin de 3 milioane de dolari, sumă care, deşi imensă, pentru ea, la tenisul pe care-l joacă, poate părea o bagatelă.
Pe lângă aceste sume câștigate pe teren, Simona are lipici și la companii puternice, care au dorit să-și asocieze numele cu al sportivei. Așa se face că, în mai puțin de un an, Halep și-a pus semnătura pe contracte care-I aduc peste două milioane de euro. Concret, tenismana a fost cooptată în echipa Vodafone, de unde câștigă în jur de 300.000 de euro, face reclamă la Dededman, care o recompensează cu aproape jumătate de milion de euro, s-a alăturat campaniei ”Grijă pentru copii”, sponsorizată de Dorna, firmă care-i dă alți 300.000 de euro și, nu în ultimul rând, este plătită de Adidas, cu aproximativ un milion de euro.