Ela Crăciun, Revelion departe de plaiurile mioritice. Prezentatoarea TV a optat pentru o vacanță exotică: „Nota de plată: 500 de lei pentru 11 persoane”

Ela Crăciun (41 de ani) și-a luat familia și a plecat imediat după Crăciun într-o vacanță exotică, acolo unde o va prinde și Revelionul! Destinația pentru care a optat vedeta TV este Sri Lanka, iar ieri a fost prima zi în care ea și familia ei a ajuns acolo.

Una dintre cele mai cunoscute vloggerițe de parenting a trăit intens anul acesta, a avut multe realizări și cea mai tare dintre acestea a fost mult așteptata mutare în casă nouă. Acum, Ela Crăciun, încheie anul așa cum se cuvine, într-o vacanță departe de casă, cu soțul și cei trei copii ai ei, și a decis să scrie un jurnal de călătorie pe rețelele sociale, pentru a-și ține urmăritorii la curent cu tot ceea ce se întâmplă în călătoria ei.

Ela Crăciun, Revelion în Sri Lanka

Jurnal de călătorie - Sri Lanka, Ziua 1. Salutări din ultima noastră vacanță exotică din 2023! Am ajuns în Sri Lanka la momentul perfect pentru  a vedea răsăritul soarelui, dar, din cauza jet lag-ului, tot ce ne doream era să dormim. După un zbor de o oră și jumătate de la București la Istanbul, au urmat alte 8 ore până la Colombo. Imediat ce am ajuns acolo, ne-am cazat rapid la un hotel, unde oboseala acumulată s-a risipit ușor în liniștea și căldura camerei noastre. Având în vedere că fusul orar local este cu trei ore și jumătate în plus față de cel din România, deci acasă ar fi fost ora 03.00 dimineața, am dormit profund. Când ne-am trezit, am plecat cu barca să explorăm o lagună din zonă. Deși ne așteptam la ape cristaline, experiența a fost mai degrabă asemănătoare cu cea din Delta Dunării, însă mult sub. Ce i-a fascinat pe copii în timpul întâlnirii cu fauna locală a fost să vadă varani și maimuțe jucăușe", a început să povestească Ela Crăciun, care nu a fost extrem de încântată în prima zi de vacanță de plimbarea cu barca și de hotelul în care s-au cazat, pentru că se aștepta la condiții mult mai bune.

Dezamăgită de condițiile hoteliere

„Ne-am cazat la Heritance Negombo, un hotel de 5 stele, deși, după standardele europene, nu i-aș fi acordat mai mult de 3 stele.  La prețul de 325 $ pe noapte, ne-am fi așteptat la condiții mai bune. Cina am luat-o la un restaurant local, unde am mâncat cele mai proaspete și delicioase fructe de mare, servite pe un platou uriaș. Copiii au ales burgeri, demonstrând încă o dată că, indiferent unde călătoresc, caută gustul pe care-l știu cel mai bine. Nota de plată: 500 de lei pentru 11 persoane. Încheiem prima zi privind pe fereastră, la freamătul orașului și încercând să ne imaginăm experiențele pe care ni le va aduce ziua de mâine”, a mai spus Ela Crăciun care este nerăbdătoare să descopere în aceste zile cât mai mult din Sri Lanka și a cerut pe social media recomandări  despre locație și ce ar putea să mai viziteze de la cei care au fost deja acolo.

Record peste Arad 3 jpg
alina sorescu jpg
Tată de trei copii, îndrăgitul artist își face programul astfel încât să poată petrece timp și cu ei
De Paște, și prezentatorul emisiunii Exclusiv VIP de la Prima TV, a nimerit vreme frumoasă în Dubai alături de soția sa, Oana Turcu, și fiul lor, Tudor