Ele sunt vedetele care au întâmpinat probleme din cauza zborurilor întârziate: „Am aflat la aeroport că nu mai avem cu ce să ne întoarcem acasă”

Mai multe vedete s-au plâns constant pe social media din cauza faptului că trebuiau să se întoarcă din vacanțe, însă avionul cu care urmau să decoleze spre casă a fost anulat sau a avut întârzieri mari.

Andreea Raicu, Răzvan Popescu, coregrafa Oana Ioniță, Mara Bănică sunt doar câteva dintre persoanele publice cărora cheful de a se întoarce în vacanță spre casă le-a fost dat peste cap.

Andreea Raicu a împlinit 47 de ani, pe 18 iulie, și ca de fiecare dată de ziua ei și-a luat prietenele și au plecat în vacanță în Toscana, Italia, acest lucru devenind deja o tradiție.

Vedeta a petrecut zile de vis, însă la întoarcere a simțit pe propria-i piele problema cu sistemele picate în aeroporturi care au dat peste cap zborurile, existând astfel multe curse întârziate și anulate. Tot răul spre bine mai apoi pentru Andreea Raicu. Și-a mai prelungit vacanța cu încă o zi și jumătate la Roma, oraș pe care își dorea să îl revadă.

A fost ziua mea! Am râs mult, am și plâns...de emoție, am mâncat mult, dar foarte bun pentru că în Toscana nu se poate altfel, am băut și mai bun, am dansat, am stat la soare, am vizitat locuri superbe, am stat fără telefon așa că nu am răspuns la nicio urare, dar sper să mă înțelegeți, am fost la unul dintre cele mai frumoase concerte susținute de Andrea Bocelli, am suflat în lumânări și toate acestea mi-au făcut ziua superbă pentru că le-am făcut împreună cu prietenele mele pe care le iubesc tare mult și care îmi umplu inima și  viața cu bucurie. Viața e mult mai frumoasă când iubești și te simți iubită!", a concluzionat Andreea Raicu, de ziua ei.

Dar când să revină acasă, Andreea Raicu a constatat că planurile i-au fost puțin date peste cap și zborul de întoarcere e anulat.

De ziua mea se pare că e mereu complicat să ajung acasă dar când o întâmplare care aparent te poate enerva se transformă într-una care te bucură, e perfect! Știi ziua aia în care toate sistemele din aeroporturi au fost date peste cap, cu multe curse întârziate și anulate? Ei bine, cursa mea de seară s-a aflat printre cele anulate, iar variante pentru Sicilia, pentru că acolo urma să ajung, nu erau decât peste trei zile. Ce am făcut? Am luat trenul către Roma pentru că de acolo am putut să schimb biletul, am stat o noapte și o zi, și seara am continuat călătoria... Dar după o zi superbă în Roma, de care îmi era foarte dor", a povestit Andreea Raicu pe pagina sa de Instagram despre cele întâmplate.

Răzvan Popescu a pățit-o și el la Amman

Răzvan Popescu de la Radio ZU (45 de ani) a întâmpinat și el o problemă de anulare de zbor, la începutul lunii iulie atunci când se întorcea dintr-o vacanță petrecută în Amman, unde a fost să viziteze și Petra. El a aflat direct din aeroport că nu mai are cu ce să se întoarcă acasă. Trebuia să zboare cu o cursă Tarom care a anulat atunci trei zboruri, spre Amman, Beirut și Cairo.

„Am aflat la aeroport că nu mai avem cu ce să ne întoarcem acasă. Cei de pe aeroportul din Amman ne-au spus că motivul ar fi lipsa echipajului, nimic însă confirmat de TAROM pentru că ei nu au niciun reprezentant ajci. Și uite cum în toiul nopții am rămas fiii ploii, fără a primi niciun fel de asistență. Haios e că următorul zbor Tarom ar trebui să fie miercuri, iar până miercuri scapă cine poate. În astfel de situații obligația companiei aeriene este să asigure cazare și masă pentru pasagerii afectați, în cazul nostru au fost doar promisiuni și amânări.

Ce fac acum? Am luat bilet către Viena, stau o zi acolo și marți după masă mă întorc la București, umilit și batjocorit de angajații unei companii falimentare ce de ani de zile trăiește din banii de la buget plătiți fix de noi ăia luați la mișto. Nu pot să reproduc ce urări mi-au trecut prin minte pentru toți  șefii mari și mici care au condus Tarom în ultimii 20 de ani, dar pot să spun că le doresc faliment în chinuri. Așa măcar nu ne vom mai încurca unii pe alții", și-a revărsat atunci Răzvan Popescu furia pe social media, povestind prin ce a trecut când a trebuit să se întoarcă acasă din vacanță.

Oana Ioniță a avut 4 ore de întârziere spre Barcelona

Oana Ioniță (42 de ani) călătorește foarte des, nu doar în vacanțe ci mai mult la concursurile de dans pe care le are prin aproape toată lumea, în toate orașele importante. După ce s-a întors dintr-o vacanță în Grecia, acolo unde a fost împreună cu cei doi copii ai săi, Maxim și Isabel, cunoscuta coregrafă a plecat la Barcelona, la un concurs, împreună cu fiica ei și alte cursante de-ale sale. Avionul cu care trebuia să plece a avut 4 ore întârziere, Oana nefiind pentru prima dată într-o astfel de situație pentru că a mai trecut și acum ceva timp prin astfel de peripeții.

„După 4 ore de întârziere decolăm spre Barcelona. Sinceră să fiu la karma pe care o am cu avioanele mă mir că am mai decolat!La 3 dimineața când îmi făceam bagajele am primit un sms legat de întârzierea avionului de la 7:40 respectiv la 10:20. Super!!! Mai multe ore de somn!În mesaj era precizat și că check-in-ul se face normal. M-am gândit că este vorba de cel online pe care îl realizasem cu 12 ore înainte, dar ce credeți era vorba și de bagajul de cală.Așadar, ajungând la aeroport la 9:20 mi s-a spus că bagajul de cală trebuia predat conform check-in-ului inițial", a început să povestească Oana Ioniță.

„De ce aș veni la aeroport la 5 dimineața să predau bagajul și apoi să aștept până la 11:20 când am decolat. E stupid! Cert este că au acceptat să îmi ia bagajul și am decolat cu succes!După multe experiențe negative alături de Compania Wizz Air: plecări întârziate, dormit în aeroport, plăți suplimentare neprevăzute, apreciez că Wizz Air a făcut o faptă bună și am reușit să ne îmbarcăm cu tot cu bagaj la bord", a mai adăugat vedeta, ușor iritată de cele întâmplate.

familie  foto   Shutterstock jpg
clickpentrufemei.ro
okmagazine.ro
historia.ro
banner oana lis png
Banner Marina Voica
dumitru rucareanu colaj captura video jpg
mircea bravo la mare jpg
Banner Daniela Gyorfi
Sătul să i se tot adreseze întrebarea pe care nu mai vrea să o audă, și anume de ce a plecat din juriul emisiunii de la Antena 1, Mihai Bendeac a rupt tăcerea într-un mesaj postat pe rețelele de socializare
serban huidu si mihai gainusa