Motivul neobișnuit pentru care un pasager a cerut despăgubiri după un zbor de rutină. Ce au decis autoritățile
Un incident de-a dreptul neobișnuit a avut loc în timpul unui zbor de rutină dintre Oslo și Sharm el-Sheikh. Un pasager s-a plâns că este forțat să zboare în condiții inacceptabile, așa că a cerut despăgubiri din partea companiei aeriene sau a autorităților.

Un pasager ce zbura cu un avion al companiei aeriene scandinave SAS s-a plâns că este forțat să zboare în condiții inacceptabile. El se afla la bordul unui avion ce zbura din Oslo către Sharm el-Sheikh, atunci când a observat că locul lui se află prea aproape de toaleta din avion, așa că a dorit să fie despăgubit.
Mai precis, bărbatul a cerut despăgubiri din partea companiei aeriene sau a autorităților. El a dorit să fie despăgubit cu 2.000 de coroane norvegiene, adică undeva în jur de 170 de euro. El a solicitat acești bani deoarece locul lui se afla lângă toaletă, deși rezervase un loc „premium”.
A dorit să fie despăgubit de către compania aeriană
Pasagerul furios a scris în plângerea depusă că nu numai că a fost nevoit să îndure coada de pasageri care s-a format pentru a folosi toaleta, dar a trebuit să se confrunte și cu faptul că unii dintre aceștia sufereau de flatulență.
Acest lucru, a spus bărbatul, i-a stricat întreaga experiență de zbor, așa că a dorit să fie despăgubit fie de către compania aeriană, fie de către autorități.
Ce au decis autoritățile
Cu toate acestea, în ciuda plângerii depuse de pasager, compania aeriană SAS consideră că zborul a decurs fără probleme. Compania nu consideră că este nevoie să ofere despăgubiri pasagerului, iar autoritățile sunt de acord cu această decizie.
Biroul de reclamații al autorității de supraveghere a fost de acord cu decizia luată de SAS și nu recomandă despăgubirea pasagerului furios. Bărbatul a dorit să fie despăgubit cu suma de 2.000 de coroane norvegiene, ce ar însemna undeva în jur de 170 de euro. Cu toate acestea, el nu a primit niciun ban din partea companiei aeriene sau a autorităților.


































