Mihaela Bilic ne-a dezvăluit care este alimentul ce poate fi consumat fără limită de cantitate, indiferent de câtă grăsime are, și care ne scapă de kilogramele nedorite

Ultima actualizare:

Medicul nutritionist, Mihaela Bilic, a dezvăluit care este alimentul anti-obezitate, pe care poți să-l mânânci în orice cantitate, indiferent de cât de multă grăsime are, și nu te vei îngrășa. Ba mai mult, acesta te ajută să scapi de kilogramele nedorite și are și alte beneficii pentru organism. 

Mihaela Bilic ne-a dezvăluit ce aliment putem consuma fără limită și totuși să slăbim. Foto: Click.
Mihaela Bilic ne-a dezvăluit ce aliment putem consuma fără limită și totuși să slăbim. Foto: Click.

Cu brânză proaspătă se slăbește mult și repede. Pe vremuri, dacă făceai hepatită sau erai în convalescență după vreo boală gravă, ți se recomanda o dietă bazată pe brânză de vaci și carne fiartă. Acestea erau alimentele ușor de digerat, dar care ajutau și la refacerea organismului. <Celebra> brânză de vaci a ajuns să fie sinonimul alimentației dietetice și chiar e campioană când vine vorba de slăbit", afirmă Mihaela Bilic, citată de doctorulzilei.ro

Nutriționistul a spus că și cercetării englezi au ajuns la concluzia că folosirea lactatelor cu zer mult crește cu 30% randamentul unei cure de slăbire. 

„Când spunem “brânză de vaci” ne referim la brânza proaspătă, dacă suntem români, sau la cottage cheese (perle de brânză), dacă suntem englezi. Și chiar ei, cercetătorii englezi, au ajuns la concluzia că folosirea produselor lactate cu zer mult (lapte bătut, brânză proaspătă, urdă) crește cu 30% randamentul curei de slăbire", adaugă nutriționistul. 

Brânză proaspătă și bastonașe de legume. Le poți consuma fără limită de cantitate și slăbești

Mihaela Bilic le recomandă celor care vor să scape de kilogramele în plus să apeleze la brânza proaspătă, despre care spune că este un adevărat sprijin într-o cură de slăbire și care poate fi consumată, indiferent de câtă grăsime conține, în orice cantitate. 

„Așa că de mâine, dacă vreți să slăbiți, vă recomand brânza proaspătă cu bastonașe de legume – fără limită de cantitate- indiferent câtă grăsime are sau cum se numește”, îi sfătuiește Mihaela Bilic pe cei care vor să scape de colăcei. 

Brânza are și alte beneficii pentru organism. Iată de ce este bine să o consumăm:

Cea mai bună sursă alimentară de calciu

Cel mai abundent mineral din organism, calciul este o necesitate pentru viață. Reglează funcția vasculară, transmisia nervoasă, funcția musculară și secreția de hormoni. În timp ce doar 1% din calciul din organism este necesar pentru aceste funcții, restul de 99% este stocat în oase.

Oasele tale trec printr-o remodelare constantă de-a lungul vieții. Echilibrul dintre defalcare și formare se modifică în timp, formarea depășind cu mult defalcarea în copilărie, invers la adulții în vârstă și un echilibru între cei doi în adolescență și vârsta adultă timpurie.

Corpul nostru nu poate crea calciu nou și pierdem calciu în fiecare zi prin celulele moarte ale pielii, unghiilor și părului, transpirație și excremente. Este important să obținem calciul zilnic recomandat (aproximativ 1.000 mg pentru un adult mediu).

Concluzie: Brânza este cea mai bună modalitate, fără suplimente, de a primi aportul zilnic recomandat de calciu, scriu cei de la livelyrun.com.

Este o sursă excelentă de proteine

Responsabile pentru formarea, reglarea, repararea și protecția organismului, proteinele sunt o necesitate în dietele noastre, oferindu-ne un sistem imunitar puternic, păr sănătos și echilibru adecvat de lichide în organism. Fără aportul adecvat de proteine, suntem expuși riscului de retenție de lichide și de contracție a țesutului muscular.

Corpul nu stochează proteine. Din acest motiv, consumul zilnic de alimente ar trebui să conțină cantități adecvate de proteine. Aproximativ 2-3 porții de alimente bogate în proteine (cum ar fi carnea și lactatele) pe zi sunt adecvate pentru ca majoritatea adulților să îndeplinească cerințele.

În timp ce majoritatea brânzeturilor sunt o sursă excelentă de proteine, brânzeturile cu conținut scăzut de umiditate sunt cea mai bună alegere. Dacă sunteți în căutarea celei mai bune surse de proteine, parmezanul este potrivit pentru dvs. Este cea mai mare brânză cu conținut proteic, cu 10 grame pe uncie. 

Concluzie: Brânza vă poate ajuta să primiți cantitățile zilnice de proteine, oferindu-vă piele mai sănătoasă și păr mai frumos.

Este bogată în vitamina B12

Vitamina B-12 (cunoscută și sub numele de Cobalamin) este cea mai mare și mai complexă vitamină descoperită până în prezent. Ajută la producerea de celule roșii din sânge, proteine și ADN, precum și promovează multe funcții de sănătate mintală. Anemia de vitamina B-12, sau anemia pernicioasă, este rezultatul unei deficiențe care poate duce la letargie, slăbiciune musculară și, pe termen lung, cazuri severe, leziuni neurologice.

Această vitamină esențială poate fi găsită doar, în mod natural, în produsele de origine animală, sau sintetic în suplimente. Poate fi consumat în doze mari, fără efecte secundare. Excesul este doar depozitat în organism până când este necesar și poate fi depozitat până la un an.

Multe brânzeturi oferă o sursă excelentă de vitamina B-12 naturală. Dintre toate brânzeturile, s-a descoperit că cea elvețiană are cel mai mare conținut de B-12, cu 0,95 micrograme pe uncie. Aceasta reprezintă aproximativ 39% din doza zilnică recomandată. Chiar și brânzeturile cu cel mai scăzut conținut, cheddar și Monterey, oferă în continuare 10% din necesarul de B-12 într-o uncie.

Concluzie: Alegerea brânzeturilor, precum elvețiană, vă poate energiza și vă poate menține sănătatea sistemului nervos prin vitamina B-12.

Poate inversa hipertensiunea arterială prin scăderea tensiunii 

Au fost găsite legături între o dietă care conține lactate și scăderea tensiunii arteriale. Se crede că aportul crescut de calciu este responsabilul în cele din urmă. S-a făcut un studiu în care au fost testate două grupuri, unul care a mâncat doar fructe și legume, iar celălalt a inclus produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. S-a constatat că grupul care a inclus lactate a arătat o scădere generală a tensiunii arteriale.

Concluzie: Asocierea brânzeturilor cu conținut scăzut de sodiu cu alimente bogate în potasiu poate reduce tensiunea arterială și poate inversa hipertensiunea.

Furnizează grăsimea esențială, CLA

Acidul linoleic conjugat, sau CLA, este un compus complex care nu primește suficient credit. Odată cu tendința de diete cu conținut scăzut de grăsimi, fără grăsimi, aportul de CLA în rândul majorității americanilor este foarte scăzut. Este o grăsime esențială, „sănătoasă”, care se găsește în mod obișnuit în produse lactate și carne, în primul rând de la vaci, oi și capre hrănite cu iarbă.

Cu ajutorul CLA, puteți experimenta o pierdere de grăsime corporală și puteți construi mușchi slabi. De asemenea, joacă un rol vital în susținerea sistemului imunitar și inflamator.

Poate ajuta la prevenirea cancerelor comune

Nu există nicio îndoială: cancerul este răspândit în populația noastră. Cancerul colorectal este printre cele mai frecvente din lume, afectând colonul și tractul digestiv. Multe complicații vin împreună cu cancerul colorectal, inclusiv dureri abdominale, greață și vărsături, sângerare rectală și, dacă nu sunt diagnosticate, pot duce la deces.

În timp ce multe studii au arătat rezultate mixte în ceea ce privește consumul de lactate și riscul de cancer, au existat unele dovezi care arată că laptele și brânza pot preveni unele tipuri de cancer obișnuite, cum ar fi cel colorectal și cel de vezica urinară. Există mulți factori de luat în considerare atunci când vine vorba de dietă și prevenirea cancerului. Când vine vorba de brânză și alte produse lactate, se crede că calciul, vitamina D și acidul lactic vă pot proteja de aceste tipuri de cancer.

Concluzie: conținutul de calciu din brânză poate ajuta la prevenirea cancerelor comune, cum ar fi cele colorectale.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
plaja cipru jpg
image
image
image
image
image
image
Daci infatisati pe columna lui Traian foto wikimedia commons jpg
Castraveți din grădina lui Dragoș Pătraru Sursa Facebook
download jpg
hannah gutierrez X jpg
molly peggy profimedia jpg
micul dejun jpeg
WhatsApp Image 2024 04 16 at 14 46 35 (1) jpeg
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net