Cândva, gara Constantin Brâncuși era superbă, acum arată dezolant. E în paragină, iar în clădire intră porumbei și șopârle
Este o clădire superbă, emblematică pentru un întreg oraș și care poartă numele celui mai mare sculptor din istoria poporului nostru. Din păcate, această gară, cândva superbă, a ajuns astăzi o ruină, iar situația nu pare să fie remediată prea curând.
Mulți dintre noi nu dăm foarte multă atenție gărilor, deoarece ne gândim că sunt simple clădiri menite tranzitului, în care intrăm numai pentru a ajunge în alt loc, așa că nu este foarte mare nevoie să ne gândim prea mult la ce se află în jurul nostru în gară. Dar, de-a lungul țării noastre vom găsi nenumărate gări de o frumusețe rară, iar unele sunt chiar vechi de peste un secol!
Din păcate, nu toate aceste clădiri istorice se află astăzi într-o stare prea bună! Iar gara din Târgu-Jiu, care poartă numele marelui sculptor Constantin Brâncuși, este astăzi aproape o ruină! Din cauza faptului că nu s-au făcut deloc investiții în această clădire, cel puțin nu recent, gara a fost nevoită să reducă masiv numărul de călători, iar clădirea se află într-o stare foarte proastă.
Gara din Târgu-Jiu a ajuns aproape o ruină
Călătorii care trec prin acest important oraș românesc sunt întâmpinați de o imagine dezolantă, odată ce trenul ajunge în gară. Pereții gării sunt scorojiți, unele uși sunt legate cu sârmă, geamurile sunt crăpate, iar pe holurile gării chiar pot fi văzuți porumbei, sau chiar și șopârle.
Din păcate, aceasta este imaginea pe care turiștii o găsesc atunci când ajung în acest oraș important, iar, din nefericire, gara din Târgu-Jiu nu este singura din România care se află într-o asemenea stare de degradare.
Mai multe gări se alfă într-o stare extremă de degradare
Gara Brad, care are în spate o istorie de nu mai puțin de 128 de ani, se află într-o stare de degradare poate chiar mai mare! Deși a fost reabilitată recent, calitatea lucrărilor a fost una îndoielnică, iar acum starea gării este extrem de proastă.
Apa se inflitrează prin acoperiș, fațadele au început să cadă, iar multe dintre camere au rămas neterimante, după ce lucrările au fost suspendate. În plus, o parte din acoperiș deja s-a și prăbușit, în această gară istorică.