Mihai Costea a ajuns la fundul sacului
Mihai Costea e doar pe hârtie jucător în Ghencea, dar îi convine situaţia pentru moment fiindcă are de primit 40.000 de euro doar din restanţe. Însă, până acum contul nu i-a fost alimentat, prioritatea şefilor fiind titularii, iar el are nevoie de lichidităţi, pentru a nu mai trăi doar din banii iubitei.
Se antrenează separat de echipă, aleargă prin parcuri şi aşteaptă vara pentru a-şi încheia socotelile cu roş-albaştrii. Totuşi, cheltuielile sunt mari, inclusiv pentru a menţine relaţia cu starleta Daniela Crudu. De aceea, Costea junior s-a decis să renunţe la limuzina sa, un Audi A8 al cărui preţ de pornire în catalog e de 85.000 de euro. Bolidul său, unul de culoare albă cu geamuri fumurii şi număr de înmatriculare doar în partea din spate (în faţă nu are plăcuţe de circulaţie pentru a nu-i strica grila), e second hand, dar olteanul tot poate obţine, conform site-urilor de profil, cam cât costă o garsonieră într-o zonă destul de bună a Capitalei, adică în jur de 35.000 - 40.000 de euro.
Maşina lui Mihai Costea, Audi A8, a fost examinată atent (Fotografii: Sorin Puiu)
Expertiza s-a făcut pe stradă, deoarece curtea centrului de vânzări era plină de maşini
După aproape 25 de minute, Costea a plecat acasă la volanul bolidului său
Maşina a fost evaluată de câţiva specialişti de la un centru de intermedieri vânzări auto din Bucureşti. Suma ar fi de ajuns pentru majoritatea românilor, dar el e obişnuit cu maşini de câte o sută de mii de euro. Totuşi, până în vară când ar trebui să-şi găsească o altă echipă şi să primească şi restanţele din partea roş-albaştrilor, poate conduce limuzina iubitei sale. Mai ales că Daniela Crudu are şi ea tot un bolid de provenienţă germană. Mai mult, ei se asortau şi conduceau maşini din aceeaşi gamă, dar au făcut trecerea de la negru la alb şi-n plus starleta a optat pentru un model A5. Cert e că jucătorul s-a ocupat de acte şi-n momentul cumpărării limuzinelor, ambele fiind înmatriculate în Râmnicu Vâlcea, oraş aflat în apropiere de Drăgăşani, locul său de naştere.
Oricum, ea e dispusă să-şi ajute iubitul, iar în ultimul timp relaţia dintre ei pare că decurge mai bine, certurile dese şi chiar corecţia fizică pe care Costea i-o aplica iubitei (fiind acuzat că din cauza geloziei a ars-o cu ţigara) rămânând de domeniul trecutului. De fapt, dragostea cu năbădăi dintre ei l-a transformat pe jucător din marea vedetă a lui Gigi Becali într-un personaj nedorit. „E periculoasă. O să-l distrugă şi nu o să mai joace fotbal. Păi, cum să-l mai ţină genunchii", spunea pe vremuri finanţatorul.
Şi Daniela Crudu e fan Audi
Daniela Crudu conduce un Audi A5, alb, dar până acum era zărită la bordul unui model A8 de culoare neagră. La mâna a doua un automobil ca al "Cruduţei" costă în jur de 20.000 de euro, însă îi poate satisface pretenţiile lui Costea atunci când se va sui la volan, chiar dacă el era obişnuit cu modele mai luxoase. "Nu ştiu să fie o maşină nouă. Nu a primit-o cadou sau a cumpărat-o, ci a făcut un schimb. Maşina de acum e mai puţin scumpă decât cea pe care o avea ea înainte", a povestit, pentru Click!, o sursă din apropierea Cruduţei.
Până-n vară stă pe tuşă
Atacantul de 25 de ani a bifat doar două meciuri pentru Steaua în acest sezon, cu Gaz Metan (2-2) în Liga I şi cu Avântul Bârsana (4-0) în Cupă. Şi-a dorit să evolueze în altă parte, dar ar fi trebuit să semneze o hârtie prin care e lăsat să plece doar dacă renunţă la restanţa de 40.000 de euro, şefii fiind nemulţumiţi şi de faptul că trebuie să-i achite şi un salariu de 11.000 de euro lunar. Nu a fost de acord şi a ajuns să se pregătească separat de lotul lui Reghe. Până acum a marcat 13 goluri pentru roş-albaştrii în toate competiţiile.