Adina Halas, Adina Buzatu și Elena Ionescu, vacanță de cinci stele pe un iaht, în Marea Egee

Este al doilea an în care vedetele își petrec vacanța împreună, pe iacht și în hotelurile de lux din Bodrum, Turcia. Adina Halas, Adina Buzatu și Elena Ionescu s-au distrat, au făcut plajă, sporturi nautice, s-au bronzat și nu au făcut rabat de la poze sexy care au încins rețelele de socializare. Divele au făcut furori pe Instagram!

Ziua de opt mai a fost startul unei vacanțe de vis pentru trei vedete din România. Au plecat în Bodrum - una dintre destinațiile de vacanță renumite de pe coasta Mării Egee din Turcia, cu hoteluri de lux, mâncare bună și un superb port care găzduiește o mulțime de iahturi de toate dimensiunile. Adina Halas, Adina Buzatu și Elena Ionescu și-au pus în bagaje costumele de baie și cele mai frumoase rochii, și au plecat pentru a doua oară spre această destinație considerată ,,perla Turciei".

Citește și EXCLUSIV Elena Ionescu, cu silicoanele la control! «Mi-am pus implanturi pe gaz!» Imagini, în premieră, cu noile dotări!

DIVELE AU AVUT PARTE DE O UN SEJUR DE LUX, PE IAHT ÎN MAREA EGEE

Și anul trecut au fost în Bodrum și au urmat același traseu: cazare la hotel de cinci stele și croazieră de patru zile pe Mareea Egee, într-o superbă ambarcațiune, unde echipajul s-a ocupat să fie totul ca la carte: mâncare gustoasă, șampanie, fructe, cafea turcească sau prăjituri delicioase. Divele au ales bine și s-au bucurat de o săptămână de vis, din care trei zile pe uscat și patru pe apă, iar în pozele și filmulețele postate pe rețelele de socializare se poate vedea spectaculozitatea locurilor.

Citește și Adina Halas a recunoscut că "Bravo, ai stil!" i-a afectat viața de familie

Dacă în hoteluri s-au răsfățat la hamam (baia turcească), la masaje și au făcut plajă în locurile exclusiviste unde au fost răsfățate în permanență de către personalul din resort, distracția de pe iaht a fost altă experiență. Vedetele au făcut sporturi nautice, s-au dat cu skijet-ul, au înnotat în apa turcoaz din golfulețele în care ambarcațiunea a acostat și bineînțeles, s-au bronzat. Adina Buzatu a făcut furori cu colecția ei de pălării care mai de care mai chic, cu boruri mari, colorate sau simple.

Elena Ionescu: ,,Sunt pretențioasă când vine vorba de vacanțe"

Elena Ionescu și-a etalat formele voluptoase în costume de baie din două piese, în culori diferite. Iar Adina Halas a fost la înălțime cu fotografiile de pe barcă, unde a pozat ca o zeiță a mării, având în cadru lumina soarelui și apa albastru-turcoaz.

,,M-am întors din vacanță, dar deja îmi este dor de Bodrum. A fost o săptămână de vis în care m-am deconectat, m-am relaxat, am făcut plajă, am mâncat sănătos și gustos. Am fost cu o gașca de prieteni foarte frumoasă, dornică de distracție iar cele șapte zile parcă au trecut prea repede. Turcia este țara mea de suflet și mă reîntorc mereu cu drag, mai ales că prietenul meu Erdinc Adali se ocupă prin agenția lui de turism să ofere cele mai tari vacanțe.

Eu sunt pretențioasă când vine vorba de vacanțe și trebuie să mă simt bine. Am avut un dormitor imens pe iaht, cu pat matrimonial, doua băi și toate lucrurile necesare. Au ținut cont de cele mai mici detalii", a declarat Adina Buzatu pentru Click!

Elena Ionescu a renunțat la dietă

Elena Ionescu nu s-a reținut de la bunătățile turcești. Are un corp de fotomodel pe care și-l lucrează zilnic la sală, dar în vacanță s-a bucurat de toate bunătățile fără să țină cont de calorii.

,,Alerg zilnic pe bandă și m-ați văzut pe pagina mea de socializare cât de activă sunt, dar în vacanță nu prea ai cum să te abții, mai ales că turcii sunt renumiți pentru deserturile lor, pentru mâncărurile delicioase. Probabil că am pus vreo 2-3 kilograme, dar le voi da jos. A fost o experiență super frumoasă. Ne-am distrat, am dansat, am făcut plajă, shopping, am cântat. Asta înseamnă, de fapt, o vacanță reușită", ne-a spus Elena Ionescu, care s-a întors și puțin răcită.

,,Aerul condiționat din avion, am băut sucuri cu gheață, apoi vântul de pe barcă și-au făcut cumva simțită prezența și am răcit puțin, sunt răgușită, dar sunt bine", ne-a mai spus Elena care azi a împlinit 34 de ani.

Adina Halas: ,,Am stat în două resorturi superbe,"

În cadrul emisiunii matinal "Dimineața cu noi", de la Kanal D, Adina Halas prezintă "Călătorește cu Halas" - o pastilă informativă despre călătorii reușite. Pe acest domeniu, vedeta are o experiență bogată, mai ales că în fiecare an are parte de cel puțin o vacanță în străinătate. Adina s-a distrat, dar a și filmat pentru emisiunea ei.

,,În aprilie am fost să vizitez Cipru de Nord, iar în mai iată-mă aici. Bodrum este în topul destinațiilor mele favorite din Turcia, iar săptămâna trecută am fost să vizitez acest loc, prin agenția de voiaj a lui Erdinc Adali- un om special și un expert în vacanțe reușite, ca să spun așa. Am stat în două resorturi superbe, Titanic Deluxe și Crystal Hotels, iar câteva zile ne-am bucurat de o experiență pe apă, mai precis pe Marea Egee. A fost prea frumos și a trecut prea repede", ne-a spus Adina Halas.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

banner zurli png
casa adela popescu colaj jpg
banner catalin dobrescu oana radu png