Ce fac mămicile Adela Popescu, Laura Cosoi și Ada Condeescu cu cei mici, cât timp filmează în Vama Veche pentru cea mai nouă comedie!

#Exclusiv Click!

Adela Popescu (36 de ani), Laura Cosoi (41 de ani) și Ada Condeescu (34 de ani) îmbină utilul cu plăcutul pe Litoral, acolo unde își petrec acum majoritatea timpului pentru filmările celei mai noi comedii românești, intitulată „Retreat Vama Veche”, a cărui regie poartă semnătura lui Petre Năstase.

Cele trei super actrițe, mame și femei de carieră se bucură din plin de faptul că filmează pentru prima dată împreună pentru un film românesc care se anunță a fi spectaculos, ele fiind foarte bune prietene și în viața reală. Pentru că filmările sunt de durata și în mare parte de noapte, Adela Popescu și Ada Condeescu nu și-au luat copiii cu ele în Vamă și au găsit soluții apelând la cei mai potriviți pentru asta: bunicii!

Laura Cosoi, ajutată de mama ei

Laura Cosoi însă, pentru că are o fetiță de aproape un an, pe Lara, a preferat să o aducă lângă ea, la mare, și atunci când nu are filmări să se plimbe pe plajă cu micuța ei, pentru aerosoli, iar mama actriței îi este de mare ajutor acum. Când Laura are filmări, Lara stă cu bunica!

„Lara e cu mine, doarme acum la ora asta (nr.: miercuri noapte), deja e noapte, e târziu. Avem multe filmări de noapte, mă ajută mama în perioada asta și celelate două fetițe, Rita și Vera, sunt la București.

Mama este aici cu mine, am nevoie de susținerea și de ajutorul ei, noaptea stă cu  Lara, eu termin dimineața pe la 6 filmarea, mă bag în pat lângă Lara, mama se mută în camera ei și apoi, după vreo 3 ore când se trezește Lara, iar schimbăm paturile, facem chestia asta tot timpul ca să mai dorm eu puțin.

Dimineața, când nu sunt filmări, sunt mai toată ziua cu Lara, mergem pe plajă, mergem să mâncăm, stăm în alte stațiuni, mergem la restaurante, mâncăm pește, repetăm pentru ce avem de filmat în seara următoare și tot așa. Totodată stau și cu celelalte fete, cu prietenele mele. E minunat! În acest weekend vin și Rita cu Vera", a mărturisit, în exclusivitate pentru Click!, actrița Laura Cosoi.

Ada Condeescu o să primească și ea vizita copiilor

Ada Condeescu este foarte încântată de tot ce se petrece acum la mare, la filmările pentru Retreat Vama Veche în regia lui Petre Năstase. Copiii ei, fetița de 5 ani și jumtate și băiețelul de aproape 3 ani, au rămas acasă dar în curând își vor vizita mămica pe platourile de filmare.

„Eu sunt mai rigidă, copiii mei sunt mai mari și  atunci mi-am permis să fiu doar eu singură la filmări dar o să vină și ei zilele următoare într-o vizită scurtă să vadă marea. Înainte să venim în Vama Veche la filmări ne-am gândit mult cum să facem cu programul copiilor, cum să îi luăm, ne gândeam să îi aducem pe toți, să facem o grădiniță de vreo zece copii, așa, dar până la urmă ne-am dat seama că e foarte greu să filmezi, în general sunt mai mult filmări de noapte aici, și a doua zi să o iei de la 6 sau de la 7 dimineața din nou, când se trezesc copiii și tu să fii fresh… atunci am reușit să ne facem un program foarte ok și să avem două zile libere în care chiar putem să fim cu copiii și să nu ia din energia noastră pentru ei", a mărturisit și Ada Condeescu.

Radu Vâlcan face sacrificii pentru copii!

Deși a filmat aproape toată noaptea, Radu Vâlcan (46 ani) a plecat joi dimineață la București pentru a-i fi alături băiețelului său, Alexandru (7 ani), la un eveniment pe care acesta îl are la școală.

„Da, suntem relaxați dar uite acum este o filmare de noapte care se va termina dimineață iar dimineață eu mă urc în mașină și mă duc acasă. Am o zi liberă, iar fiul meu cel mare, Alexandru, are un eveniment la școală (n.r.: joi) în care sunt implicați tații și asta e, facem și eforturi”, ne-a mărturisit și Radu Vâlcan, foarte încântat de proiectul Retreat Vama Veche.

Prima dată când lasă copiii cu bunica pentru o perioadă mai lungă

La rândul său, Adela Popescu este entuziasmată și ea de ceea ce se întâmplă acum în Vama Veche, mai ales că cei trei băieți ai săi sunt acasă, pe mâini bune, cu bunicii.

„Este pentru prima oară când plec de lângă copii atât de mult timp, dar  cred că într-o vacanță nu aș putea să merg fără ei și să stau liniștită, m-aș simți vinovată, dar acum suntem la muncă și în același timp avem treburi de oameni mari și cred că mi-a lipsit asta, să am mintea focusată doar pe ce-mi trebuie mie”, povestește îndrăgita actriță, pentru Click.

„Și când am fost în Republica Dominicană, copiii au fost cu mine, în București, nu mai zic, stăm tot timpul împreună! Nu am plecat niciodată fără ei. Trebuie să recunosc că am avut niște nopți nedormite înainte să începem filmările pentru că spre deosebire de Laura și de Ada, unde tații copiilor sunt acasă, noi suntem amândoi la mare într-o perioadă în care se presupune că e cald, doar că nu e cald, efectiv murim de frig noaptea.

A trebui să gestionăm toată chestia asta cu grijă, dar mama mea este acasă cu copiii și eu cred că ei sunt foarte fericiți, cred că abia așteaptă să le spunem că mai stăm! E bunica cu ei și bunicii fac clătite la orice oră, bunicii cumpără pufuleți, spun povești de câte ori le cer copiii, așa că sunt bine îngrijiți, iar noi chiar ne putem vedea liniștiți de treabă”, a mai spus Adela Popescu, care filmează de zor în Vama Veche sub atenta supraveghere a regizorului Petre Năstase.

mario scurtu jpeg
Enzo chefi la cutite jpg
don pepe colaj captura video jpg
bia khalifa colaj instagram jpg