Companiile de zbor low-cost, pe cale de dispariție? „Românii ar trebui să se aștepte la o nouă majorare a prețurilor vacanțelor”
Nenumărați oameni din întreaga lume, inclusiv din țara noastră, obișnuiesc să zboare cu companii aeriene low-cost. Acestea sunt cele mai accesibile pentru marea parte a populației, în principal din cauza prețurilor mult mai mici pe care le au biletele. Cu toate acestea, tot mai multe astfel de companii încep să dispară.

Atunci când călătoresc cu avionul, cei mai mulți oameni vor folosi o companie aeriană low-cost. Din păcate, este posibil ca în viitor, acest lucru să nu mai fie posibil, cel puțin nu pe o scară atât de largă precum cea din acest moment. Șeful Ryanair, Michael O’Leary, anticipează că tot mai multe companii aeriene mici și medii din Europa vor urma să dea faliment, în săptămânile și lunile următoare.
El prezice chiar că ar putea exista probleme și pentru Wizz Air, o companie pe care mulți români o cunosc drept cea mai mare de pe teritoriul României, atunci când vine vorba despre zborurile low-cost.
Românii se pot aștepta la vacanțe mai scumpe
Experții spun că românii ar trebui să se aștepte la o majorare a costurilor vacanțelor, iar prețurile biletelor de zbor cresc constant încă de la finalul pandemiei,
„Românii ar trebui să se aștepte la o nouă majorare a prețurilor vacanțelor. Tarifele biletelor de zbor sunt, oricum, în continuă creștere după pandemie; este o industrie care nu și-a revenit nici până acum. Noi, agențiile, vindem foarte multe bilete Wizz Air, Ryanair, în general de la companii aeriene low-cost”, a precizat secretara generală a Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, Corina Martin, conform ziare.com.
Multe companii pot da faliment în acest an
De asemenea, Corina Martin a estimat o creștere cu cel puțin 30% a tarifelor, numai pentru biletele de avion, comparativ cu anul trecut. În același timp, șeful Ryanair explică că numai 4 din 10 operatori de zboruri low-cost vor putea supraviețui acestor condiții economice.
În plus, Michael O’Leary a mai spus că cinci sau șase companii aeriene europene ar putea da faliment chiar până în Crăciun. El estimează că, în cele din urmă, doar British Airways, Lufthansa, Air France și Ryanair ar reuși să supraviețuiască.


































