Piersicile coapte natural, o “armă” veritabilă anticancer

Ultima actualizare:

    Piersicile coapte natural, un aliat în lupta anticancerFoto: pixabay.dom
Piersicile coapte natural, un aliat în lupta anticancerFoto: pixabay.dom

Cercetătorii de la Universitatea Washington State alături de oamenii de ştiinţă de la Universitatea Texas au descoperit că polifenolii din compoziția piersicilor (antioxidanți puternici) inhibă dezvoltarea celulelor de cancer la sân şi combat puterea acestor celule de a se răspândi

Specialiștii acestor prestigioase foruri universitare susţin că antioxidanţii prezenți în fructe ar putea fi adăugaţi în terapiile care reduc riscul de metastază, considerată principala cauză de deces în cazul cancerului mamar şi al altor tipuri de cancer. Cercetătorii afirmă că antioxidanţii  completează efectul tratamentelor medicale şi inhibă creşterea tumorilor. 

Specialiștii apreciază că vitaminele și polifenolii din piersicile coapte inhibă creșterea tumorilor

Totodată acești specialiști apreciază că, vitaminele şi polifenolii, care fac din piersici o armă veritabilă anticancer, se găsesc în cantităţi suficiente doar în piersicile coapte natural. Aceşti compuşi ar putea fi administraţi sub formă de extras sau prin consumarea a doua-trei piersici coapte pe zi. „ Eu aş opta pentru trei piersici pe zi”, afirma Giuliana Noratto, profesor de ştiinte alimentare la Universitatea Washington State.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
Vecini zgomot casa dormitor FOTO Shutterstock jpg
masina carabinieri jpeg
turmeric adobestock jpg
Politia, foto Shutterstock jpg
politie olanda 20473000 jpg
pixabay jpeg
Spania  Foto Pixabay (1) jpg
alper temel instagram (2) jpg
image
image