Visul frumos s-a sfârșit! Ultima problemă care o să te facă să renunți la YouTube
YouTube a început să testeze reclame pe Shorts, o funcție video pe care compania a introdus-o în 2020, care este similară cu ceea ce oferă TikTok și Instagram.
Compania experimentează, în mod special, cu reclame ce au în vedere instalarea de aplicații și alte promoții, a declarat marți șeful de afaceri al Google, Philipp Schindler.
„Ne confruntăm cu un ușor avans în fața creșterii veniturilor, deoarece audiența de videoclipuri de scurtă durată crește ca procent din timpul total pe YouTube”, a spus Ruth Porat, CFO Alphabet. „Testăm generarea de bani pe scurtmetraje, iar feedbackul și rezultatele timpurii ale agenților de publicitate sunt încurajatoare.”
Vezi și YouTube aduce noi modalități de a face bani în timp ce te distrezi
Potrivit Google, YouTube's Shorts generează aproximativ 30 de miliarde de vizualizări zilnice, de patru ori mai multe decât cele înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
YouTube introduce reclame, în ciuda creșterii veniturilor
Între timp, creșterea veniturilor din reclame de pe YouTube a crescut, ajungând la 6,86 miliarde de dolari, arată raportul său privind câștigurile din primul trimestru , dar aceasta a fost sub așteptările analiștilor. Site-ul de streaming video spune că a fost, de asemenea, martor la o scădere a anunțurilor cu răspuns direct, cum ar fi campaniile de instalare a aplicațiilor.
Vestea vine după ce YouTube a introdus, anul trecut, un fond de creatori de 100 de milioane de dolari pentru Shorts, sperând să-i ademenească pe creatori să-și folosească platforma.
YouTube a anunțat în august că va plăti creatorii care realizează videoclipuri populare până la 10.000 dolari pe lună. Compania, la acea vreme, o considera o modalitate alternativă la reclamele creatorilor plătitori, în timp ce compania a dezvoltat un program de monetizare pe termen lung, scalabil pentru aceștia.
Citește și Instagram, modificări la nivelul profilurilor. Cum să fixezi pozele preferate
De la apariția TikTok, tot mai multe companii își crează propriul lor sistem asemănător lui TikTok, în încercarea de a mai capitaliza audiență de pe acel segment de public. Așadar, avem TikTok pe Instagram, YouTube, Facebook și, mai nou, Netflix.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!