Vacanța de vis s-a transformat într-una de coșmar! Ce au găsit doi turiști într-un hotel din Bulgaria

8 septembrie 2023 13:51   Fapt divers

O familie a dorit să petreacă o vacanță de vis în Bulgaria, însă totul s-a transformat repede într-un coșmar! Deși agenția de turism le-a prezentat hotelul ca fiind unul de absolut normal, atunci când au ajuns acolo, cuplul a descoperit o realitate complet diferită!

Potrivit informațiilor oferite de către cei de la adevarul.ro, un cuplu din Marea Britanie, format din Chris Sunman și iubita sa, Nicky, a avut parte de o vacanță de coșmar, la o stațiune la care merg și mulți turiști români! Cei doi englezi au dorit să petreacă câteva zile în Bulgaria, făcând o rezervare la hotelul Fenix, din stațiunea Sunny Beach. Însă, deși agenția de turism le-a arătat imagini de vis din hotel, realitatea stătea cu totul diferit! Iar când au ajuns în Bulgaria, celor doi nu le-a venit să creadă ce au găsit!

„Când am ajuns la hotel, am fost îngroziți de aspectul exterior. Nu semăna deloc cu imaginile care ne-au fost prezentate, arăta mai degrabă ca o clădire abandonată din anii 1970”, a declarat Chris Sunman, potrivit sursei citate. „Camera era complet dărăpănată, cu mobilă ponosită, plinte care se desprindeau de perete, pete pe măsuța de cafea și pe mobilă. Cabina de duș era ruginită și veche, cu gresie fisurată și spartă”, a mai spus acesta.

Vacanță de coșmar în Bulgaria

„La exterior și în spațiile comune, care erau la fel de neîngrijite, am identificat probleme ce țin de siguranță, cum ar fi corpuri de iluminat lipite cu bandă adezivă, pahare de plastic care acopereau corpurile de iluminat de lângă piscină”, a mai declarat Chris Sunman, despre vacanța de coșmar. Desigur, cuplul nu a putut să stea în asemenea condiții, așa că au depus o plângere la agenția de turism TUI, prin care au rezervat sejurul.

„Ne-am plâns serviciului de relații cu clienții TUI în prima dimineață a vacanței noastre, trimițând fotografii ale stării în care se afla hotelul. Ne-au răspuns că "vor analiza plângerea noastră" și că trebuie să avem răbdare. A doua zi, s-au oferit să ne mute la un alt hotel, dar ne-au explicat că vor exista costuri suplimentare, suportate de noi”, a mai spus Chris Sunman.

Mai multe