Transfer neașteptat în televiziune: Ilinca Vandici, mutată la fratele mai mic al postului Kanal D

1 martie 2023 17:03   PrimeTime
Ultima actualizare:

Mare veselie în familia Kanal D. Astăzi, chiar de 1 Martie, postul aniversează 16 ani de la prima emisie și, cu această ocazie, anunță lansarea unei noi stații de televiziune, numite Kanal D2, care face parte tot din Grupul Dogan Media International. Pentru a se asigura că noul post se va bucura de audiențe mari încă din primele zile de la lansarea programată în 2 aprilie, cei de la Kanal D au mutat unul dintre cele mai de succes programe, „Bravo, ai stil!”, prezentat de Ilinca Vandici, în grila noului post. Iată un transfer neașteptat!

În cei 16 ani de existență, Kanal D a reușit să se impună foarte bine pe piața media din România. Astăzi, se află în top trei stații generaliste, adesea plasându-se chiar pe primul sau pe al doilea loc în ceea ce privește audiențele, pe toate targeturile de public monitorizate.

La ceas aniversar, Dogan Media International, trustul care cuprinde Kanal D, dar și postul Radio Impuls şi platforma Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro şi canalale de YouTube cu un conţinut video exclusiv WOWNews şi TheXclusive), a anunțat lansarea unui post tv nou, Kanal D2, care va începe să difuzeze din 2 aprilie, de la ora 19.00. Iar prima emisiune transmisă este „Bravo, ai stil!”, prezentată de Ilinca Vandici. Noul post „va veni cu o alternativă de programe pentru publicul larg, cu producţii originale, entertainment de calitate şi informaţie utilă”, se arată într-un comunicat transmis de Kanal D.

„E un transfer important”, a spus directorul Kanal D, Ugur Yesil

„Ne bucuram mult să venim cu veşti bune, mai ales în această zi specială. Kanal D2 va emite începând din 2 aprilie, va fi o televiziune generalistă, cu o adresabilitate naţională. «Bravo, ai stil!», o emisiune-fanion, cu un succes uriaş, va face parte din grila de programe a Kanal D2. E un transfer important, strategic, care are legatură şi cu poziţionarea noului post tv”, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member, potrivit aceluiași comunicat de presă transmis de Kanal D.

„Ne dorim să aducem în faţa micului ecran, la Kanal D2, un public eterogen, activ, dinamic, căruia îi vom oferi diversitate, conţinut fresh într-o abordare proprie, aşa cum l-am obişnuit. La 16 ani de Kanal D, le mulţumim atât telespectatorilor, cât şi partenerilor noştri, ei ne-au inspirat să fim tot mai buni în ceea ce facem zi de zi”, a adăugat acesta.

De asemenea, în aceeași zi, familia Kanal D a sărbătorit și postul de radio din trust, Radio Impuls, care a împlinit 4 ani de la reinventare. De când a fost preluat în trustul Dogan Media Internaţional, postul înregistrat creșteri mari de audiență, de cinci ori față de cifrele precedente: a ajuns de la 4.000 la 27.000 de ascultători.

De asemenea, Radio Impuls s-a extins pe plan național de la 9 licențe la 19, fiind prezent în cele mai importante orașe ale țării: Bucureşti, Braşov, Timişoara, Constanţa, Cluj, Craiova, Bacău, Tulcea, Râşnov, Sibiu, Aiud, Bistriţa, Târgu Mureş, Botoşani, Ploieşti, Câmpina, Sinaia, Alba Iulia și Câmpeni.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa  pont@click.ro! 

Mai multe