Metodele geniale prin care două superstaruri își rotunjesc veniturile

13 iulie 2022 17:54   Vedete internaționale
Ultima actualizare:

Cunoașteți expresia „ban la ban trage”? Se potrivește excelent în cazul soților Priyanka Chopra, 39 de ani, și Nick Jonas, 29 de ani.

Ambii sunt vedete internaționale cu venituri consistente din industria modei și a divertismentului.

Investesc în branduri aflate la început de drum

Chopra este un fotomodel foarte bine cotat, actriță, cântăreață, câștigătoare a titlului „Miss World”, în anul 2000. Nick Jonas este un cântăreț și actor de succes, membru al trupei Jonas Brothers.

Cei doi formează o familie cu venituri mai mult decât de generoase, însă pentru cele două superstaruri acest lucru nu este suficient. Chopra și Nick Jonas au descoperit o rețetă de succes atunci când vine vorba despre afaceri.

Citește și: Nick Jonas și Priyanka Chopra s-au căsătorit! Nunta lor a ținut trei zile

Cei doi investesc în diverse branduri aflate în curs de afirmare și, mai mult, fiecare își asociază imaginea cu respectiva firmă, asigurând o promovare agresivă prin canalele lor de comunicare, care au, însumat, peste 113 milioane de abonați, conform siteului Fast Company.

Rețeta funcționează de minune, cea mai nouă investiție fiind brandul european Perfect Moment, un producător de echipamente sportive.

Investitori de succes, după ce au fost clienți ai brandurilor

Alegerile celor doi nu sunt întâmplătoare, în majoritatea cazurilor ei ajungând să descopere brandurile în care ajung să investească întâmplător. Aceștia au explicat că atenția le este atrasă de diverse detalii și, dacă ajung să fie clienți ai brandului, cu siguranță vor deveni ți investitori.

Chopra și Nick Jonas au mai investit în diverse companii, individual sau în cuplu. De exemplu, Nick Jonas și-a încredințat finanțele unei firme de livrări de alimente Snackpass sau platformei de inteligență artificială Nurosene Health.

Chopra, care are origini indiene, a investit într-un restaurant cu specific indian, din Manhattan și s-a implicat în lansarea pe piață a tratamentelor capilare Anomaly.

Citește și: Kim Kardashian, în „uniforma” de vară. Va eclipsa soarele, la plajă!

Cuplul a investit și în brand-ul de apă carbogazoasă Olipop. Atunci când vine vorba despre marile companii care apelează la serviciile celor doi, Chopra și Nick Jonas au un portofoliu impresionant. Ei au promovat companii precum Bulgari, Crocs, Beats by Dr. Dre.

  Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Mai multe